Uudised

Tagasi

Uue Nissan Micra tootmine on alanud

  • Prantsusmaal asuva Flinsi tehase tootmisliinilt on maha veerenud esimesed autod.
  • Micra tootmine jätkub Euroopas pärast seitsmeaastast vaheaega.
  • Viienda põlvkonna Micra on erakordne auto, mida iseloomustavad väljendusrikas kujundus, suurepärane salong ja enesekindel sõiduelamus.

Uue Nissan Micra tootmine on alanud ja esimesed autod on viimase paari päeva jooksul tootmisliinilt maha veerenud. Viimased kontrollid on kinnitanud sõidukite head kvaliteeti. Tarned Nissani jaemüüjatele ja klientidele algavad peamistel Euroopa turgudel veebruari keskel ja Põhjamaades ning Baltikumis kevadel.

 

Tootmise algus avab uue peatüki eduloos, mis ulatub tagasi rohkem kui kolm aastakümmet. 1983. aastal Euroopas turule tulnud Micra on üks maailma tuntuimaid mudeleid, mida on üle maailma müüdud rohkem kui seitse miljonit sõidukit. See uus 5. põlvkonna versioon naaseb Euroopa B-segmendi luukpärade keskmesse.

 

Uut Nissan Micrat toodetakse Nissani partneri Renault’ tehases Prantsusmaal Flinsis. Uus Micra on esimene Nissani sõiduauto, mida toodetakse Euroopas Renault’ tehases. See toob Micra tootmise pärast seitsmeaastast vaheaega tagasi Euroopasse, kus asub peamine kliendibaas. Sõiduk on ehitatud Nissani V-platvormi täiustatud versioonile.

 

Pariisist läänes asuv Flinsi tehas on Euroopa turu jaoks luukpärasid tootnud juba pikka aega. 1952. aastal avatud 237 hektari suurune tehas on Renault’ kontserni vanim autotootmistehas. Praegu toodetakse seal mudeleid Renault Clio ja Renault Zoe.

 

Sõidukite selline risttootmine on üks peamisi tõukejõude Renault’-Nissani liidu koostöös ning pakub liidule ja klientidele mitu olulist eelist.

 

Eelkõige suurendab see Renault’-Nissani liidu ühise tootmise ja tootmisüksuse haldamise süsteemi (Alliance Production Way) eeliseid. Süsteem võimaldab liidul oma tootmisvõimalusi paremini ära kasutada ning rakendab mõlema kaubamärgi võrdleva hindamise kriteeriume ja parimaid tavasid, et tagada vastamine rangeimatele tootmisstandarditele ja nende säilitamine.

 

Nissan Europe’i esimees Paul Willcox ütles: „Uue Micra tootmise algust tuleb tähistada, sest see näitab selgelt Renault’-Nissani liidu koostöövaimu.”

 

Ta lisas: „Viisime Euroopa kompaktautode segmendi uuele tasandile, keskendudes sellele, mida klient soovib täna ja mida ootab homselt. Uus Nissan Micra on erakordne auto, mida iseloomustavad väljendusrikas kujundus, suurepärane salong ja enesekindel sõiduelamus.”

 

Uus Nissan Micra on lihtsalt murranguline. See on suur samm edasi võrreldes 4 eelneva põlvkonna Micraga, mille ajalugu ulatub tagasi 34 aasta tagusesse aega, mil Micra toodi Euroopas turule.

 

Uus Micra on pikem, laiem ja madalam kui kunagi varem. See on loodud Euroopa kliendi vajadusi silmas pidades.

 

Peamine ligitõmbav osa on sõiduki uus julge atleetlik ja väljendusrikas väliskujundus. Modernsus ja kvaliteet on nähtavad ka salongis, kust leiab terves seerias põhivarustusena kahevärvilised pehmed materjalid.

 

Uus Nissan Micra on juhtival kohal ka tehniliste lahenduste poolest tänu mitmele funktsioonile, mis on uued nii Micral kui ka terves segmendis. Süsteemide hulka kuulub intelligentne sõidurajalt kõrvalekaldumise hoiatussüsteem, mis aitab suunata Micra vajaduse korral õigele rajale tagasi.

 

Uus lisa on ka Bose Personal helisüsteem koos juhi peatoesse sisseehitatud kõlaritega, mis aitavad luua erakordse 360° kuulamiselamuse. Uue Micraga kaasneb võimalus muuta salong ja välimus isikupäraseks, kasutades erinevas stiilis ja moodsat värvi kvaliteetseid komponente.

 

See pakub ka erakordset sõidurõõmu tänu suurepärasele tasakaalule erksuse, põnevuse ja turvalisuse vahel, mis kaasneb enesekindla ja prognoositava juhitavusega. Saadaval on kolm mootorit: kaks bensiini- ja üks diiselmootor.