Tagasi

EUROSTAUTO PARIMA OSTUKOGEMUSE JA KLIENDITEENINDUSEGA AUTOLEHE TESTIVÕITJA

Eurostauto teenis Nissani esindusena kõigis hinnatud kategooriates (salongi asukoht ja välimus, müüja asjatundlikkus, müüja reageerimiskiirus, pakkumine) maksimaalsed 5 punkti. Eurostauto salong hinnati ilusaks ja avaraks ning Eurostautos oli ka testi sooritanul üks meeldivamaid ostukogemusi.


Väga asjatundlik müügimees muutis kogu ostuprotsessi nii meeldivaks, et reaalse ostusoovi ja finantside olemasolul oleks testija Eurostautost lahkunud Qashqai ostulepinguga. Samuti lisas positiivsust kohapeal korraliku allahindlusega tehtud pakkumine.

Testis osales 10 eelmisel aastal enim müüdud marki (Toyota Auris, Nissan Qashqai, Volkswagen Golf VII, Hyundai i30, Peugeot 308, Škoda Octavia, Honda Civic, Renault Mégane, Kia cee’d, Subaru XV) ning käidi läbi nende Tallinnas asuvad esindused.

Kuidas testiti? Ostusooviks oli vastava firma väikekeskklassi (või sellele kõige lähema) auto kõige soodsam laosolev versioon. Legendi järgi oli autot vaja pere teiseks autoks, seega peen lisavarustus ega võimas mootor ei omanud tähtsust. Baasversioon, bensiinimootor, manuaalkäigukast. Pakkumisse paluti lisada teine komplekt rehve, kiirushoidik (kui polnud baasvarustuses) ja vajadusel kummimatid. Hindamisel arvestati salongi (asukoht, parkimine, väljanägemine), kiirust (kui kaua müüjat peab ootama, kui ruttu tehakse pakkumine), müüja asjatundlikkust ja üldist suhtumist klienti. Kui keegi 15 minuti jooksul ligi ei tulnud, siis otsis testija ise kontakti. Allahindlust testi käigus üheltki müüjalt ei küsitud. Hinnati viiepallisüsteemis. Osad kriteeriumid on subjektiivsemad ja põhinevad autori hinnangutel, aga reageerimiskiirust mõõdeti kellaga. Maksimumpunktide (5) saamiseks, pidi müüja reageerima kuni 5 minuti jooksul. Pakkumise hindamisel oli kiirus üks kriteeriumitest (kohe; 1-2 tunni jooksul; samal päeval; järgmisel päeval), aga tähtsust omas ka allahindluse tegemise valmidus ning auto saadavus.