Tagasi

Nissan avalikustas e-NV200 hinnad

Täiselektriline Nissan e-NV200, milles on ühendatud mudelite Nissan LEAF ja NV200 parimad omadused, on praktiline ja keskkonnasäästlik väike linnakaubik, mis muudab mängureegleid.

 

• Sõiduulatus 170 km, maksimaalkiirus 120 km/h.

• CHAdeMO kiirlaadimisvõimalus (0-80% 30 minutiga).

• Võimalus kasutada Eesti kiirlaadimis infrastruktuuri.

• Üleilmne tootmine Barcelonas.

• e-NV200 hinnad algavad 30 590 eurost.

Nissan jätkab tee rajamist elektrisõidukite sektoris, tulles turule mudeliga Nissan e-NV200, mis toob kompaktsete kaubikute segmenti ennenägematud täiustused, olematu heitgaasitaseme ja üliväikesed kasutuskulud. Nüüd, kui maailma enimmüüdud elektriautole Nissan LEAF lisandub uus mudel, on Nissan esimene autotootja, kelle üleilmses mudelivalikus on kaks täiselektriautot. Koos ELMO ostu- toetustega on võimalik e-NV200 kaubiku soetada hinnaga alates 15 295 eurost ja 5-kohalise Combi hinnaga alates 15 995 eurost. Saadaval kõigi Nissani ametlike edasimüüjate juures üle Eesti.

Septembris müügile tulevat e-NV200 pakutakse kaubiku või inimeste veoks mõeldud viiekohalise mudelina. Valikus on Combi ja luksuslikum Evalia versioon. Kuigi e-NV200 on mõeldud esmajoones ettevõtjatele, meeldib see kindlasti ka suurperedele. Mudeli e-NV200 homologeeritud sõiduulatus uues Euroopa sõidutsüklis (NEDC) on 170 km, mis on rohkem kui 49% selle klassi kaubikute päevane läbisõit (keskmiselt 100 km). Peale selle on kasulik kaubaruum sama suur nagu mudelil NV200.

Aku täislaadimiseks piisab, kui ühendate selle ööseks tavalisse 3,3 kW / 16 A ühefaasilisse vooluvõrku. 6,6 kW / 32 A toite kasutamise korral kulub aku laadimiseks vaid neli tundi. Spetsiaalne CHAdeMO DC 50 kW kiirlaadija võimaldab täita tühja aku kuni 80% ulatuses kõigest 30 minutiga või kiiremini, kui aku ei ole päris tühi. Üle Eesti on paigaldatud 163 avalikku CHAdeMO kiirlaadijat. 

Väikese tarbesõiduki versiooni kaubamaht on endiselt 4,2 m3 - sõidukisse mahub seega kaks standardset euroalust. Kaubiku mõlemal pool olevad liuguksed ja laialt avanevad tagauksed teevad kauba peale ja maha laadimise nii lihtsaks kui võimalik.

Mudel läbis põhjaliku katseprogrammi reaalsetes töötingimustes nii Jaapanis kui ka Euroopas. Tootmiseelsed mudelid anti katsetamiseks rahvusvaheliselt tuntud ettevõtetesse, nagu FedEx, Coca-Cola, DHL, IKEA, British Gas ja Jaapani postiamet, kus seda mudelit kasutati igapäevatöös nagu teisi masinapargis olevaid sõidukeid. Juhtidelt ja masinapargi haldajatelt saadud tagasiside põhjal tehti mudelisse e-NV200 mõned väiksemad täiustused, enne kui selle seeriatootmine Nissani peamises väikeste tarbesõidukite tehases Hispaanias, Barcelonas käivitati.

Tänu madalale raskuskeskmele iseloomustab mudelit e-NV200 erakordne sõidumugavus ja juhitavus, seda isegi NV200 seatud kõrgete standarditega võrreldes. Samas annab elektrisõidukile omane kohene pöördemoment akutoitel versioonile parema kiirenduse: e-NV200 kiirendus 0-100 km/h on kiirem, kui 1,5-liitrise dCi mootoriga NV200 mudelil. Lõplikud numbrid selguvad selle aasta jooksul.

Teine muudatus võrreldes LEAFi jõuajamiga on ajendatud mudeli e-NV200 eeldatavast kasutusotstarbest ja selleks on suurema regenereerimisvõimega uus pidurisüsteem. See süsteem kasutab ära sõiduki tüüpilise seiskamise/käivitamise linnasõidurežiimis. Standardvarustuses on ka nõlvaltstardi abisüsteem, mis sujuva paigaltvõtu tagamiseks hoiab sõidukit alates piduripedaali vabastamisest kahe sekundi jooksul paigal.