Tagasi

Nissan tutvustab Euroopas e-POWER-mudeleid

Idee-crossover IMQ-l on murranguline elektriline jõuseade, mis on tavaautodes saadaval alates 2022. aastast.

Nissan avalikustas täna idee-crossover’i IMQ, millel on auhindadega pärjatud e-POWER-süsteem, ning andis teada elektrilise jõuseadme tehnoloogia turuletoomisest Euroopas.

„Tehnoloogia jõuab Euroopa turgudele 2022. aastal," ütles Genfi rahvusvahelisel autonäitusel Nissani asepresident Roel de Vries.

e-POWER on Jaapani tarbijate seas väga populaarne ja see on Jaapanis aidanud Nissan Note’i muuta riigis enim müüdud registreeritud autoks. e-POWER-iga autodes on ühendatud täiselektriline ja bensiinimootor, mis laeb akut, tänu millele saavad kliendid nautida kiiret ja sujuvat kiirendust ning suurepärast kütusesäästlikkust.

Tehnoloogia tutvustamine Euroopas tugevdab Nissani juhtpositsiooni elektrisõidukite vallas turul, kus Nissani LEAF on juba enim müüdud elektriauto.

LEAFi edule tuginev e-POWER kuulub erinevate uute tehnoloogiliste lahenduste hulka, mis saabuvad Nissani enim müüdud sõidukitesse Euroopas lähema kolme aasta jooksul. 2022. aastaks suureneb Nissani elektrisõidukite müük viis korda ja 2022. aasta lõpuks on müük turu keskmisest kaks korda suurem.

„Meie eesmärk on luua täielikult elektrifitseeritud Euroopa," ütles de Vries. „Nissan on juba massituru elektritehnoloogiliste lahenduste vallas juhtpositsioonil. Tänu sellele, et järgmise kahe aasta jooksul saabub e-POWER Euroopa teedele, oleme endiselt teejuht maailma poole, mille teed on heitgaasivabad ja surmajuhtumiteta."

Genfi autonäitusel avalikustatud IMQ on täiustatud tehnoloogia ja disaini demonstratsioon, millel on e-POWER-i nelikveoline versioon. See kajastab Nissani juhtpositsiooni crossover’ite vallas lahendustega, mis nihutavad võimaluste piire selles vallas, milline üks Euroopa kompaktne crossover võiks olla.

e-POWER-süsteem sisaldab bensiinimootorit, mille juurde kuulub toiteplokk, inverter, aku ja elektrimootor. Bensiinimootorit kasutatakse ainult suure võimsusega aku laadimiseks ja see töötab alati optimaalse kiirusega. See pakub tavapärase sisepõlemismootoriga võrreldes paremat kütusesäästlikkust ja väiksemaid heitkoguseid.

Praegu on e-POWER saadaval Jaapanis mudelites Note ja Serena. Üle 70% Note’i müügist ja peaaegu pool Serena müügist riigis on e-POWER-iga versioonid.

Nissani juhtpositsiooni elektriautode vallas rõhutab veelgi enam täna avalikustatud uudis, et täiselektrilist Nissan LEAFi on üle kogu maailma müüdud 400 000 sõidukit, mis kinnitab selle positsiooni maailmas enim müüdud elektriautona. Alates homsest (6. märtsist) saab uue ja suurema akuga Nissani LEAF e+-i Nissani Euroopa veebisaitidel tellima hakata.

Vaid kuu pärast 62 kWh LEAFi üleilmset avalikustamist on sõiduki tellinud juba üle 3000 kliendi.

# # #

Teave Nissan Motor Co. Ltd. kohta

Nissan on üleilmne sõidukitootja, kes müüb kaubamärkide Nissan, INFINITI ja Datsun all rohkem kui 60 mudelit. 2017. majandusaastal müüs ettevõte üle maailma rohkem kui 5,77 miljonit sõidukit, teenides 11,9 triljonit jeeni tulu. 1.aprillil 2017 tegi ettevõte algust  NISSAN M.O.V.E 2022 6-aasta pikkuse kavaga, mille eesmärk on aastaeelarve tulude kasv 30% võrra 2022 aasta lõpuks 16,5 triljoni jeeni võrra.  Kumulatiivne vaba rahakäive 2,5 triljonit jeeni. Osana Nissan M.OV.E. 2022 plaanist kavatseb ettevõte laiendada oma liidripositsiooni elektriautode vallas, mida sümboliseerib maailmas enim müüdud elektriauto ajaloos – Nissan LEAF. Nissani üleilmsest peakontorist Yokohamas Jaapanis hallatakse ettevõtte tööd kuues piirkonnas: Aasia ja Okeaania, Aafrika, Lähis-Ida ja India, Hiina, Euroopa, Ladina-Ameerika ja Põhja-Ameerika. Nissanis töötab globaalselt 247 500 inimest. Nissan ja Prantsuse tootja Renault on Renault'-Nissani liiduna teinud koostööd alates aastast 1999. Aastal 2016 omandas Nissan 34% Mitsubishi Motorsi aktsiatest ja sellega sai Mitubishi Motorsist  liidu kolmas liige. Renault-Nissan-Mitsubishi on täna maailma suurim autotootjate liit, müües aastas kokku rohkem kui 10,6 miljonit sõidukit 2017. aastal.