Tagasi

Nissanil Genfi autonäitusel kolm esmaesitlust

Käesoleva aasta Genfi rahvusvahelisel autonäitusel on Nissanil kolm esmaesitlust: GT-R, Pivo 2 ja uus Murano.

GT-R

Pikisilmi oodatud Nissan GT-R sümboliseerib Nissani kirge autode ja autojuhtimise vastu. Tänu oma tuliuuele 3,8-liitrilisele kahe turboga kuuesilindrilisele mootorile võimsusega 353 kW (480 hobujõudu) ja pöördemomendiga 588 Nm pakub uus GT-R erakordseid dünaamilisi omadusi. See muljetavaldav võimsusepagas edastatakse läbi peaülekandega kokkuehitatud kahe siduriga käigukastiauto kõigile neljale rattale ühe kõigi aegade keerukaima nelikveosüsteemikaudu. Juhi järgi kohandatav vedrustus, käigukast ja stabiilsuskontrolliseaded muudavad GT‑R‑i dünaamilisi omadusi ilmastiku- ja teeolude või sõidustiili kohaselt. Need kõrgtehnoloogilised omadused väljendavad üheselt GT‑R‑i kandvat ideed: ülivõimas superauto igaühele, igal pool ja igal ajal. Kuigi GT-R-iga on mugav sõita ka tavaliikluses, iseloomustab tema põhiolemust siiski kurikuulsal Nürnburgringil saavutatud ringiaeg 7 min 38 sek– üks läbi aegade kiiremaid aegu, mis seal seeriatootmises oleva autoga välja sõidetud.

Näitusel kuulutatakse välja ka GT-R-i hinnad ja spetsifikatsioonid Euroopas, samuti üksikasjad auto müügi ja teeninduse kohta.

Pivo 2

Pivo 2 esindab Nissani insenerioskuste teist äärmust, mida võib pidada sõbralikuks, uuenduslikuks ja kujundusekeskseks. Pivo 2 näitab pühendumust järgmistele autojuhtide põlvkondadele mõeldud uute, uudsete ja julgete lahenduste leidmisele.

Pivo 2 on täiesti saastevaba sõiduk, mille liikumapanevaks jõuks on üliõhukestel liitium-ioonakudel töötavad iga ratta juures asuvad neli väikest ruumilist kettakujulist mootorit. Juht saab olla alati näoga sõidusuunas, sest kabiin keerleb 360 kraadi ja iga ratas 90 kraadi, mis muudab parkimise iseäranis kergeks.

Autosse pääseb ühe eesukse kaudu, milles asuvad samuti ka kõik peamised juhtimisseadmed. Auto opereerib tänu „X by Wire’i” tehnoloogiale, mis tähendab, et nii roolikeeramine kui ka teised Pivo 2 juhtimissüsteemide mehaanilised osad on asendatud elektroonikaga.

Uus Murano

Tuliuus Murano tugineb mudeli esimese põlvkonna edukusele, kuid on sellest veelgi stiilsem, elegantsem ja dünaamilisemate sõiduomadustega ning luksuslikuma ja avarama interjööriga.

Hoolimata sellest, et muutused on laiaulatuslikud ning kõik kerepaneelid on senisest mudelist erinevad, jagab uus Murano välisdisaini poolest oma eelkäijaga samu motiive; muuhulgas on säilinud ka isikupärane tõstetud tagumine külgaknajoon.

Sisemus on mugavam ja elegantsem, seda eriti tagaistmel sõitjate jaoks. Samuti on salongis rohkem varustust, mis kingib tunde, nagu reisiksite äriklassis.

Murano jõuallikaks on juba tuttav Nissani 3,5-liitrine VQ-mootor, mida on parema ökonoomsuse ja soorituse saavutamiseks veelgi täiustatud, pakkudes nüüd 265 hobujõudu ja pöördemoment 325 Nm.

Täiustatud on ka Murano Xtronici variaatorkäigukasti, mis on selle tehnoloogia absoluutne tipptase. 20 protsenti väiksema hõõrdekaoga ulatuslikult ümberehitatud uus variaatorkäigukast vähendab küttekulu ja parandab samal ajal käiguvahetus- ja reageerimiskiirust.

Uus Murano on esimene Nissani Euroopa kollektsiooni mudel, mis on kaetud autokeret igapäevaste täkete ja kriimustuste eest kaitsva uue kriimustuskindla värviga. Värv parandab tekkinud täkked hiljuti väljatöötatud ülielastse vaigu abil, mis aitab ära hoida kriimustuste tekitatud kahjustused värvi aluskihile.

Uus Murano jõuab Euroopas müügile tänavu oktoobris.