Tagasi

Nissan plaanib tõusta tarbesõidukite turu liidriks

Nissan lõi ettevõttesisese üksuse, mis hakkab arendama kergetele tarbesõidukitele mõeldud diiselmootoreid. Keskuse loomise peamiseks eesmärgiks on saavutada ülemaailmsel tarbesõidukite turul liidripositsioon.




1. jaanuarist 2008 tööd alustava keskuse eesmärk on tagada Nissanile piisavalt uusi ressursse, et toetada firma kiiret arengut tarbesõidukite, eriti aga kergete veoautode sektoris.

Uues üksuses hakkab tarbesõidukite tehnoloogiakeskuse (NMLT) jaoks töötama 111 inseneri. Koos nende lisajõududega on NMLT-l nüüd 300 töötajat, kes on pühendunud puhtalt tarbesõidukite väljatöötamisele. Paljudel inseneridel, kes tulevad keskusesse tööle Nissan Dieselist, on pikaajalised kogemused NMLT teiste projektidega. Taoline plaan võimaldab NMLT l kergete veoautode ja mootorite ehitamisel varem hangitud kogemusi tõhusalt ära kasutada.

„Nissani eesm ärk on tõusta ülemaailmsel tarbesõidukite turul juhtivaks jõuks,” ütles Nissan Motor Co., Ltd tarbesõidukite üksuse tegevasepresident ja NMLT president Andy Palmer. „ Selle ambitsioonika eesm ärgi saavutamiseks vajame suurepäraseid tooteid ning võimet oma klientide vajadustele kiiresti reageerida. See investeering NMLT arendusüksusesse aitab tagada, et me suudame oma ärivajadusi ka tulevikus edukalt rahuldada,” jätkas Palmer.

NMLT asutati 2003. aastal. Ettevõte töötas koostöös Hispaanias Barcelonas asuvate Nissani arendusüksustega välja uue Atlas F24, mis kannab väljaspool Jaapanit nime Cabstar.

Nissani tarbesõidukite üksus müüs 2006. majandusaastal üle maailma 492000 tarbesõidukit, mida on 23% rohkem kui 2005. aastal.