Tagasi

Nissan kahekordistab väikekaubikute tootmismahud Euroopas aastaks 2010

Nissan Motor Co., Ltd. teatas täna kavatsusest kahekordistada 2010. majandusaasta lõpuks oma väikekaubikute (LCV — light commercial vehicle) müügimahte Euroopas enam kui 100 000 ühikuni. See on osa ettevõtte eesmärgist saavutada aastakümne lõpuks maailma väikekaubikute turul juhtpositsioon.
 
„Nissanil on Euroopa väikekaubikute sektoris pikad traditsioonid ja me mängime võtmerolli tähtsatel turgudel nagu Hispaania, Itaalia, Prantsusmaa ja Suurbritannia,” ütles Brian Carolin, Nissan Europe’i müügi- ja turundusosakonna vanem-asepresident. „Me kavatseme tulevikus oma positsiooni nendel turgudel tugevdada ja edendada ka oma tegevust ülejäänud Euroopas, tuues välja uusi konkurentsivõimelisi tooteid ja parandades oma müügiesinduste võrku,” lisas Carolin.
 
Ettevõte jätkab mootori kohal asuva kabiiniga väikeveokite pakkumist ja tugevdab oma kaubikute seeriat innovaatiliste, tarbijate vajadustele vastavate toodetega. Müügiesinduste võrgu tugevdamiseks loob Nissan väikekaubikutele keskendunud müügikanali ja arendab jätkuvalt võrkpartnerlust, näiteks Volvo Trucksiga, turgudel, kus Nissani veokite müügivõrk ei ole veel piisavalt arenenud.
 
Arvukate viimastel kuudel Volvo Trucksi müügivõrkudega sõlmitud frantsiisilepingute alusel on Volvo Trucksi edasimüüjatel Saksamaal, Suurbritannias, Põhja- ja Ida-Euroopas nüüdsest luba müüa Interstari, Cabstari ja Atleoni. Osana võrkpartnerluse raames tehtavast tööst rajab Nissan oma edasimüügipunktidesse ka kaubikukeskused (VCC – Van Competency Centres) kindlustamaks, et kõiki kliente – nii eraisikuid kui ka ettevõtteid – teenindaks müügi ajal ja hoolduses kaubikutele septsialiseerunud personal.
 
Uute toodete müügiletoomist saadab Euroopas turu süstemaatiline laiendamine. Nissan kavatseb siseneda ka tõusulainel olevale Venemaa turule, mõnedele kiiresti kasvavatele Ida-Euroopa turgudele ning Türgisse, kus Nissani väikekaubikute praegune seis ei vasta Nissani kaubamärgi potentsiaalile. Nissan on kahel viimasel aastal nautinud väikekaubikute sektoris märkimisväärset edu üle maailma alates sellest, kui antud sektor toodi Nissani 2005. majandusaastal alanud arenguplaanis ära ühena neljast läbimurdepunktist.
 
2006. kalendriaastal müüs Nissan maailmas kokku 489 579 väikekaubikut, ületades planeeritud konsolideeritud põhitegevuse kasumimarginaali aastas rohkem kui 8%. Ainuüksi Euroopas müüs Nissan 2006. aastal 48 778 väikekaubikut. Primastari keskmine kaubik oli Nissani populaarseim väikekaubik, mida müüdi 17 996 tükki. Sellele järgnes Cabstari väikeveok, mida müüdi 13 879 tükki.