Tagasi

Elustiili Auto 2007 - Nissan Navara

Kultusautoks tõusnud Nissan Navara pälvis järjekordse tiitli, kui Euroopa suurimates riikides ilmuv ajakiri “4x4 Magazine” valis pikap-klassi parimat esindajat.

Euroopas enim müüdud pikap Nissan Navara edestas taas veenvalt oma konkurente Mitsubishi L200, Isuzu D-Max, Mazda B-2500 ja Toyota Hilux, pälvides auhinna “Lifestyle Pick-Up of the year 2007”.

“4x4 Magazine” žürii kommenteeris: “Nissan on mõistnud täpselt elustiili auto kontseptsiooni - see peab olema adrenaliinirohke jõumasin. Navara 2,5-liitrine turbodiisel on oluliselt enamaks suuteline, kui konkurentide jõuallikad. Mis veelgi tähtsam - lisaks teisi ületavale võimsusele on ta ka kõige ökonoomsem. Nissani maasturite muljetavaldavale läbivusvõimele sekundeerivad ka Navara parimad maanteesõiduomadused. Sarnaselt sõsarmudel Pathfinderiga, on ka Navara välisdisain ja interjöör üheaegselt nii jõuline kui modernne.”

“Alates Navara esitlemisest eelmise aasta lõpul kuni tänase päevani on mudeli müügiedu olnud üle ootuste hea isegi Nissani enda, maailma suurima valikuga maasturite tootja jaoks. Kuigi oleme tootmismahte pidevalt tõstnud jääb igal kuul jätkuvalt puudu ca 3500 autot.” mainis Nissan Navara tootejuht David Jackson.