Tagasi

NISSAN 180 plaan täidetud

Oktoobri alguses teatas Nissan Motor Co., et vahemikus 1. oktoober 2004 - 30. september 2005 müüs ettevõte 3 671 000 mln sõidukit. Sellega täideti “NISSAN 180” nimelise tegevusplaani viimane eesmärk - võrrelduna 2001. finantsaastaga kasvatada globaalset müügitulemust 1 miljoni ühiku võrra.

Majandusaastal 2001, müüs Nissan 2 597 000 mln sõidukit. Viimase 12 kuu müügitulemus - 3 671 000 autot - ületab seda 1 073 000 ühiku võrra ehk 73 000 sõidukit plaanitust enamgi.

“Meie taassünd on lõplikult realiseerunud tänu kõikidele Nissani töötajatele üle maailma”, ütles Carlos Ghosn, Nissan Motor Co Ltd president. “Oleme taastanud selle kõikumatuse ja jõu, mis on vajalik ettevõtte märkimisväärseks arenguks ning pikaajaliseks kasumi teenimiseks”.

Miljoni lisamüügi saavutamiseks tuli suurim panus Põhja-Ameerika, sh Mehhiko ja Kanada turult (437 000 sõidukit). Nissani ookeanitagused turud (kõik muud regioonid peale Põhja-Ameerka, Jaapani ja Euroopa) panustasid sellesse 364 000 sõiduki lisamüügiga. Jaapani müügikasv oli 188 000 sõidukit ja Euroopa vastav kogus 84 000.

Mudelite lõikes oli suurim panustaja Pickup/Navara (USA-s Frontier) 307 000 ühikuga, millele järgnes 305 000 ühikuga Põhja-Ameerika turul müüdav Altima. Mahult kolmas panustaja oli Eestiski suurt populaarsust nautiv trendikas väikeauto Micra 258 000 ühikuga.

NISSAN 180 plaani kaks ülejäänud eesmärki - tegevuskasumi marginaal tõstmine vähemalt 8%-ni ja autoalase võlgnevuse likvideerimine, saavutati juba 2002. aasta lõpuks ehk plaanitust kaks aastat varem.