Tagasi

PUHAS SÕIDURÕÕM JA VÄIKE EMISSIOON QASHQAILT

  • Uue 1,6-liitrise dCi Pure Drive'i mootori madal emissioonitase, lisaks

- suur võimsus ja pöördemoment, mis tagavad esmaklassilisesõidudünaamika
- üliväike kütusekulu

  • Qashqai ja Qashqai+2 manuaalkäigukastiga mudelitel
  • Tippklassi sõidukite varustusse kuuluva täisvaatemonitori (Around View Monitor) esmakordne kasutamine C-klassi sõidukis
  • Veel madalam CO2 tase koos start / stop süsteemiga, mis tuuakse turule 2012.aasta alguses

Kooskõlas lubadusega vähendada jätkuvalt oma autode emissioonitaset on Nissan töötanud välja müügiedetabeli tipus oleva Qashqai uue Pure Drive'i* versiooni, mille CO2 emissioon on vaid 129g/km ja kütusekulu 4,9l / 100km.

Seda mudelit käitab uhiuus, tehnika viimase sõna järgi konstrueeritud 1,6-liitrine diiselmootor, mis tagab üliväikese kütusekulu ja madala emissioonitaseme, seejuures on tema pöördemoment ja tippkiirus sama mis 2,0-liitrisel dCi mootoril, mille uus mootor nüüdsest välja vahetab.

 

Uue mootori tippvõimsus on 130hj, mida toetab erakordselt võimas pöördemoment (320Nm), mis saavutatakse juba nii madalatel pööretel kui 1750p/min. Ja see on alles algus. Järgmise aasta alguses tuleb turule selle mudeli uus versioon, mis on varustatud Nissani start / stop süsteemiga. See aitab vähendada CO2 emissioonitaset veelgi ja tulemuseks on muljetavaldav 119g/km. Kütusekulu on sel juhul 4,5l / 100km.

 

Nissan domineerib crossover'ite turul oma uudse kujunduse ja kliendisõbraliku tehnoloogiaga. Selle uue diiselmootoriga anname oma klientidele parima kahest maailmast- madala emissioonitaseme ja veel paremad sõiduomadused.

 

„See on tähelepanuväärne mootor, paljude omaduste poolest oma klassi parim. See tagab dünaamilised sõiduomadused, mis vastavad eelmise, 2,0-liitrise dCi mootori omadustele, ent kütusekulu ja emissioon on oma näitajate poolest 1,5-liitrise dCi mootoriga võrreldes kas samaväärsed või paremad," ütles Nissan Nordic Europe'i kommunikatsioonidirektor Taina Erkkilä.

 

Dünaamilise erksuse lisamiseks täiendasime mudelit mitme uudse elemendiga. Esimest korda kuulub C-klassi auto varustusse täisvaatemonitor, mida võib tavaliselt leida vaid luksusautodest. Süsteem koosneb sõiduki kerele paigaldatud mitmest väikesest kaamerast, mis annavad juhile reaalajas linnulennulise vaate oma sõidukist ja selle ümbrusest. See muudab sõiduki parkimise ja sellega manööverdamise võimalikult ohutuks. Lisaks kuulub nüüd Qashqai ja Qashqai+2 baasmudeli Visia standardvarustusse ka kiiruspiirikuga kiirushoidik.

 

Need viimased uuendused rõhutavad Nissani juhtpositsiooni üha tugevneval crossover'ite turul ja hoiavad Qashqaid kaugel eespool oma konkurentidest.

 

Kui Qashqai 2007.aastal turule tuli, muutis see mudel kiirelt C-klassi tavasid, tuues sellele konservatiivsele turule uuendusmeelsust ja erinäolisust. Selles mudelis ühendatud linnamaasturi välisilme ja tugevus, dünaamiline juhtimine, suurepärased sõiduomadused ja avar salong olid täpselt need, mida autohuvilistest publik ootas.

 

„Veidi enam kui nelja ja poole aastaga oleme oma Sunderlandi tehases ehitanud üle ühe miljoni Qashqai ja seitsmekohalise Qashqai+2. Nõudluse täitmiseks töötame kolmes vahetuses 24 tundi ööpäevas. Keskmiselt valmib meie tehases 1200 autot päevas," lisas Taina Erkkilä

 

„Qashqai ja seitsmekohaline Qashqai+2 domineerivad ka Baltikumi turul. Selle aasta 8 esimese kuu põhjal on Qashqai kõige populaarseim mudel Baltikumis ja neid on müüdud tervelt 1226 autot." lisas Nissani Baltikumi regioonijuht Margus Mikk

 

* Pure Drive'i määratlus lisatakse kõikidele Nissani mudelitele, mille CO2 emissioonitase on 130g/km või alla selle. Turule tulles oli parim tulemus 140g, kuid osana Nissani rohelisest programmist muutub sellesse eksklusiivsesse klubisse kuulumine aja jooksul üha raskemaks. Selle programmi kohaselt peaks 2013.aastaks emissioon vähenema tasemeni 120g.