Tagasi

NISSAN QASHQAI - TÄIUSLIKULT ÜHENDATUD

  • Nissan Qashqai Style 360 on uuest tehnoloogiast tulvil.
  • Täisvaatemonitor ja Nissan Connect kuuluvad standardvarustusse.
  • Qashqai versiooni Style 360 reklaamikampaania rõhutab tarbijatele võimalust Shazami ja QR koodide vahendusel Qashqaiga tutvuda.
  • Rikkaliku tipptasemel varustuse hulka kuuluvad klaasist panoraamkatus ning läikivmustad katusereelingud ja küljepeeglid.

Nissan Qashqai Style 360 on maailmaga suurepäraselt ühendatud.

Crossover'ite segmendi ühe edukaima esindaja Qashqai fännidel on nüüdsest võimalus oma nutitelefonide vahendusel vaadata, mida versioonil 360 neile pakkuda on, sest sõiduki varustusse on lisandunud hulk tipptehnoloogiat.

Juhtiva meediarakenduse Shazami abil saavad kõik Qashqai uhiuue telereklaami vaatajad siirduda otse versiooni 360 jaoks loodud uuele mobiilisaidile ja tutvuda sellega mugavalt oma elutoas istudes.

Peale sõiduki põhjaliku tutvustuse sisaldab see veebisait muudki ainulaadset ja huvitavat, näiteks mängu, kus digitaalse Qashqaiga tuleb täisvaatemonitori abil aja peale sõita ja parkida. Täisvaatemonitor on uuenduslik süsteem, mis pakub tänu neljale kaamerale sõiduki ümbrusest 360° ülevaadet. Kõige kiiremad ajad osalevad üleeuroopalisel võistlusel, mille eesmärk on selgitada välja kõige osavamate näppudega virtuaalne Qashqai parkija.

Mobiilisaidile saab minna igaüks, kes näeb Qashqai Style 360 trükireklaami- selleks tuleb lihtsalt skaneerida reklaami juures olevat ainulaadset QR koodi.

Nissan püüab pakkuda klientidele pidevalt põnevaid uuenduslikke lahendusi. Ka mudel Qashqai Style 360 on tulvil uuest tipptehnoloogiast, mis võimaldab ümbrusega sidet pidada.

Qashqai Style 360 varustuses on sidesüsteem Nissan Connect, mis ühendab endas satelliit-navigatsioonisüsteemi ja helisüsteemi, lisaks pakub sõiduk võimalust ühendada Apple iPod ning kasutada telefoni vabakäeseadet Bluetoothi kaudu.

Nissani Qashqai valdkonna tegevjuht Euroopas Ponz Pandikuthira selgitab: „Aastal 2007 kompaktsete crossover'ite segmenti luues pani Qashqai aluse uuele olulisele turusuunale. Edu võtmeks on olnud mudeli julge arenev disain ning linnaautole sobilik rikkalik varustus. Et muuta uus Qashqai Style 360 veel praktilisemaks linnaautoks, on selle standardvarustusse lisatud täisvaatemonitor- ainult Nissani kasutatav tehnoloogia, mis kuulub harilikult üksnes palju kallimate luksusautode varustusse."

Esimest korda septembris 2012 Pariisi autonäitusel esitletud Qashqai Style 360 jõuab üle Euroopa müügile jaanuaris 2013. Qashqaisid on tänaseks toodetud juba enam kui 1,4 miljonit. Ta on populaarseim crossover Eestis ja tänaseks on teda Eestis müüdud enam kui 2600 sõidukit. Ka Qashqai uus variant pakub kõiki neidsamu trumpe, mis praegune mudelivalik. Style 360 varustusepaketti saab tellida kõigi mootorite ja käigukastidega ning valikusse kuulub nii Qashqai kui ka Qashqai+2 mudel.

Üheks kõige menukamaks jõuallikaks kujuneb ilmselt palju kiidetud 1,6-liitrine dCi diiselmootor, mille CO2 heitkogus kombineeritud tsüklis on tänu käivitus- ja seiskamissüsteemile kõigest 119g/km ja kütusekulu 4,5l / 100km.

Peale täisvaatemonitori leiab versiooni Style 360 juurest muudki erilist varustust, nagu näiteks läikivmustad katusereelingud ja küljepeeglid ning eripärased treitud musta viimistlusega 18-tollised valuveljed. Standardvarustusse kuuluvad ka toonklaasid ja luksuslik klaasist panoraamkatus.

Kvaliteetses salongis torkavad silma poolnahkistmed, osaliselt nahaga kaetud uksepaneelid ja käetugi ning läikivmustad uksekäepidemed ja käigukangi ümbrus. Style 360 on saadaval Qashqai kõigi praeguste kerevärvidega. Uue valikuna on lisandunud valge Pearl White.

Üleeuroopaline reklaamikampaania, mis algab televisioonis ning trüki- ja digitaalmeedias 14.jaanuaril, on uusim pikas reklaamide sarjas, mis rõhutab crossover'ite segmendi teerajaja Qashqai ja linnakeskkonna lähedast suhet.

Kui eelmistes reklaamides põikles Qashqai paintball'i-rünnakute eest kõrvale, kukkus tellingutelt alla ja kattus kelmika grafitiga, siis sedapuhku paneb see crossover tänu oma tipptasemel tehnoloogiale terve linna „avanema".

Märkused toimetajale