Tagasi

MICRA JÕUDIS OLULISE VERSTAPOSTINI, MIL ELU ALLES ALGAB

  • Eksklusiivne 30. aastapäeva väljalase
  • Erivarustus ja spetsiaalsed märgid
  • Säästlik ja puhas 80hj mootor
  • Tänaseks on toodetud üle maailma enam kui kuus miljonit Micrat
Elu algab kolmekümneselt, nii vähemalt mõnikord öeldakse. Micra saabuva 30.sünnipäeva puhul on Nissan loonud sellest ülimenukast linnaautost eriversiooni.

Micra erimudel on stiilse ja ligitõmbava dünaamilise välimusega. Baasversioonil Visia põhineva Micra 30 standardvarustusest leiab efektsed seitsme kodaraga 15-tollised valuveljed ning tippversioonilt DIG-S laenatud katusespoiler annab sõidukile tuttava silueti. Standardvarustuses on ka kerevärvi uksekäepidemed ja küljepeeglid.

Micra 30, mis käib 2012.aasta Pariisi autonäitusel esitletud äärmiselt populaarse eriversiooni Micra ELLE jälgedes, kannab tiibadel, tagaluugil ja armatuurlaual diskreetset erimärgistust.

„Paljudes naistes tekitab liginev 30.sünnipäev meeleärevust, kuid Micra suhtub sellesse stoilise rahuga. Moodne ja elegantne Micra 30 on aga intelligentsele suurlinnas elavale naisele ideaalseks partneriks," lausus Nissan Nordic Europe'i suhtekorraldusjuht Taina Erkkilä.

Micra 30 jõuallikaks on Nissani 1,2-liitrine 80hj vabalt hingav kolmesilindriline bensiinimootor, mille heitmekogus on nii väike, et see võib kanda Nissani mudelivaliku kõige keskkonnahoidlikumatele sõidukitele antavat „Pure Drive'i" märki. Lisavarustusena saab valida kõrgtehnoloogilise CVT-käigukasti.

Micra on ehitatud Nissani kergele ja väga jäigale V-platvormile (V naguversatileehk mitmekülgne), mis pakub suurepärast juhitavust ja turvalisust ning rafineeritud sõidukogemust.

Standardvarustusest leiab kiirustundliku roolivõimendi, eesmised elektriaknad ja kõik olulisemad ohutussüsteemid nagu ESP, juhi ja kõrvalistuja turvapadi ning samuti külgturvapadjad ja turvakardinad. Lisavarustusena saab valida manuaalse kliimaseadme.

Micra 30 jõuab müügile märtsi lõpus.

0-6 miljonit 30 aastaga
Micra, mis kannab mõnes riigis nime Nissan March, toodi Euroopas turule 1983.aastal. Sellest ajast alates on seda toodetud üle maailma enam kui kuus miljonit.

Viimasel kolmel kümnendil on Micra olnud autotööstuses superminidele teenäitajaks ning aastal 1993 sai sellest esimene Jaapani auto, mis pälvis ihaldatud Euroopa aasta auto (CoTY) tiitli.

Esimene versioon (mis ettevõttes on tähistatud koodiga K10) toodi Jaapanis turule 1982.aasta lõpus ning see jõudis Euroopasse 1983.aasta algul. Aastal 1992 vahetas selle välja Euroopa aasta auto tiitli võitnud teise põlvkonna mudel K11.

Sama moodi nagu eelkäija, pidas ka K11 vastu terve kümnendi. Alles 2002.aastal toodi turule kolmanda põlvkonna Micra K12, mida toodeti nii kolme- või viieukselise luukpärana kui ka kokkuvolditava metallkatusega kupee/kabrioletina, mis kandis nime Micra C+C.

2010.aastal esitletud praegune neljanda põlvkonna mudel K13 on tõeline maailmakodanik. Mudelit toodetakse neljas riigis- Tais, Mehhikos, Hiinas ja Indias-, kusjuures India varustab muu hulgas kogu Euroopa turgu. Micrat/Marchi müüakse üle maailma kokku 56 riigis.