Tagasi

NISSAN 2013. AASTA FRANKFURDI RAHVUSVAHELISEL AUTONÄITUSEL

Uue tootmismudeli maailma esmaesitlus

  • Üllatuslik avalikustamine on üks 2013. aasta Frankfurdi rahvusvahelise autonäituse tipphetki.

Nissan:mark, millel tasub 2013. aastal silm peal hoida

  • Nissani margi puhul on keskne roll suurel läbimüügil, tähelepanuväärsetel uutel mudelitel ja maailma juhtival tehnoloogial.
  • Nissan liigub õiges suunas, et saada 2016. aastaks kõige müüdavamaks Aasia margiks Euroopas.
  • Seni on 2013. aastal saavutatud samasugune hea müügitempo nagu 2012. aastal.

Ideeauto Friend-Me esmaesitlus Euroopas

  • Näitab Nissani rabavat disaininägemust.
  • Täiustatud salong, kus on neli istet ning mitme ekraaniga teabe- ja meelelahutussüsteem.
  • Loodud äratama huvi järgmise põlvkonna autoostjates.

Uus isikupärastamise programm laienes ning hõlmab ka uut Note'i ja Micrat

  • Juke'i isikupärastamise valikusse lisandusid uued lisavarustuse ja värviviimistluse variandid.
  • Äsja väljaarendatud lisavarustuse variandid uuele Note'ile ja Micrale.

Oma kestva ülesandega tuua tulevik tänasesse päeva astub Nissan 2013. aasta Frankfurdi autonäitusel veel ühe olulise sammu edasi. Nissani 2013. aasta väljapanekul näeb margi värskeimaid disaini- ja tehnoloogiauuendusi.

Nissan on valmis linnamaasturit taasleiutama - uue Nissani tootmismudeli maailma esmaesitlus toimub teisipäeval, 10. septembril 2013 kl 13.15 Kesk-Euroopa aja järgi 2013. aasta Frankfurdi rahvusvahelise autonäituse 8. halli Nissani boksis.

 

Edulugu jätkub

Nissani kavatsus saada 2016. aastaks parimaks Aasia automargiks kogu Euroopas liigub soovitud suunas, sest juba praegu võib ta pretendeerida parima margi staatusele sellistel tähtsatel turgudel nagu Ühendkuningriik, Prantsusmaa, Hispaania ja Itaalia. „Hoolimata koguturu langusest saavutas Nissan mullu rekordilise turuosa ja me oleme jõudmas samade tulemusteni 2013. aastal," ütles Nissani müügi- ja turundusosakonna vanemasepresident Euroopas Guillaume Cartier.

 

Nissani Friend-Me ideeauto

Friend-Me ideeauto, milles on ühendatud rabav disain ja täiustatud tipptasemel salong, on paeluv ülevaade sellest, milline võiks välja näha tulevikuauto. Friend-Me, mille loomisel kasutati sama protsessi, mis ajendas looma Nissani läbimurdeliste mahturite seeriat, demonstreerib Nissani järgmise põlvkonna disainikeelt ning heidab pilgu täielikult ühendatud ja täielikult interaktiivse salongi võimalustele.

 

Püsivalt võrgus viibivate reisijate vajaduste ja soovide kohaselt loodud Friend-Me liidab reisijad igaks reisiks, seades ennast teabe- ja meelelahutuskeskuseks.

 

Nissani isikupärastamise programm

Nissani tahab pakkuda klientidele veel rohkem valikuvõimalusi ja Frankfurdis tutvustatigi uhiuut isikupärastamise programmi. See võeti väga edukat kasutusele Juke'i seeria puhul ning Nissan laiendab programmi, et kaasata ka uut Note'i ja Micrat. Laiendatud programmi raames saavad Juke'i ostjad valida veel suurema lisavarustuse ja rohkemate värvide vahel - võimalused on peaaegu piiramatud. Koos uue programmi käivitamisega võtab Nissan kasutusele ka uudse 3D-veebikonfiguraatori, mis pakub ostjatele võimalust vaadata enne oma unistuste disain iga võimaliku nurga alt üle.