Tagasi

UUS NISSAN JUKE: KUJUNDATUD PÕNEVATEKS ELAMUSTEKS

Märkimisväärsed täiustused Nissani teedrajavas linnamaasturis tagavad, et trendilooja on endiselt teistest ees

• Vähendatud mõõtmetega tõhus ja uus 1,2-liitrine turbolaadimisega bensiinimootor DIG-T.
• Põnev kujundus, mida täiustavad olulised muudatused stiilis, rõhutab veelgi mudeli kvaliteeti ja sportlikkust.
• Täiustatud tehnoloogia koos uuendatud NissanConnecti süsteemiga.
• Nissani turvakilp koos läbimurdelise parkimisabiga, mis koosneb nelja kaameraga täisvaatemonitorist.
• Suurem pakiruumimaht ja täiustatud universaalsus.
• Palju võimalusi isikupärastamiseks.
• Avatav katuseluuk ja ksenoontuled.

Kui Nissan Juke veidi üle kolme aasta tagasi tuli, lõi see mudel tänu kasutatud uuendustele täiesti uue turusegmendi. Nii nagu Nissan Qashqai oli esimene mudel originaalsel linnamaasturite turul, kasutas Juke oma erilist kujundust ja täiustatud tehnoloogiat, et rajada teed uuele, kompaktmaasturite turule 

Tänu Juke'i äärmiselt omapärasele kujundusele, jõulisele sõidudünaamikale ja rafineeritud salongisisustusele kasvas selle mudeli läbimüük vähem kui 40 kuuga nullist 420 000-ni. Selle tulemusega edestatakse suurelt oma konkurente.

Nissanis väljakujunenud pideva arendustöö tulemusena algab nüüd järgmine peatükk Juke'i loos. Olles rajanud endale teed kui esmaklassilise stiili ja rafineeritusega originaalne ja eristuv mudel väikeste linnamaasturite kasvaval turul, on uus Juke valmis oma loodud segmendis end tõestama.

Uut Juke'i, mida tunnustatakse kui trendi loojat kujunduse valdkonnas, iseloomustavad paljud disainitäiustused, uued mootorid, uus varustus ja lai valik isikupärastamise võimalusi.

Muudatuste hulka kuuluvad uue kujundusega esi- ja tagaosa, mis rõhutavad rohkem esmaklassilist rafineeritust ja sportlikke kujunduselemente; väiksemate mõõtmetega uus 1,2-liitrine turbomootor, mis tagab suurema jõudluse, ökonoomsuse ja väiksema heitkoguse; täiustatud 1,6-liitrine DIG-T mootor; täiustatud nelikvedu koos veojõukontrolli süsteemiga Torque Vectoring; uued valuveljed; täiustatud varustus, näiteks uus helisüsteem, uue põlvkonna NissanConnecti juhi-sõiduki kasutajaliides, Nissani turvakilp, Nissani dünaamilise juhtimise süsteem ning lisavarustusse kuuluv uus, avatav klaasist katuseluuk.

Tänu muudatustele pakiruumis suurenes selle maht 40% kaherattaveoga versioonidel. Lisaks on selle mudeli omanikel nüüd veel rohkem võimalusi oma Juke'i isikupärastada. Erinevad isikupärastamise paketid hõlmavad nüüd valiku uusi värve ja sisekujundusteemasid.

Kuid Nismo suur uudis on täiustatud eelvaade ekstreemsest uuest Juke Nismo RSist. See on mudel, mida iseloomustab suurem võimsus (218 hj / 160 kW), täiustatud pidurid, jäigem kere ja piiratud libisemisega diferentsiaal kaherattaveoga mudelitel. Lisateavet Nismo RSi kohta leiate siit.

         

Muudatused ja mudelivaliku täiendused kiirendavad Nissani populaarsuselt teisel kohal oleva mudeli arengut Euroopas ning aitavad tal püsida suure venna Qashqai jälgedes.

Juke on enimmüüdud mudel preemiumklassi B-segmendis, edestades kõiki otseseid konkurente, ka Saksamaa tippkaubamärkide mudeleid. Ja Juke'i edu taga ei ole ainult baasmudelid: seni enimmüüdud mootor on hoopis 1,6-liitrine bensiinimootor ning tippu kuuluv Tekna varustustase moodustab enam kui 1/3 kogumüügist.

Ostjaid köidab ka lai valik eriversioone: silmapaistvad Shiro ja täiustatud n-teci mudelid. Sportlikkusele orienteeritud Nismo toob endaga kaasa põnevama sõidukogemuse ja rikastab mudelivalikut veelgi.

Teel 420 000-lise läbimüügi poole müüdi Juke'i 2013. aastal 135 000 mudelit. Uued versioonid suurendavad kindlasti populaarsust. Kõik Juke'i mudelid, mida Euroopas müüakse, valmivad Euroopas, täpsemalt Ühendkuningriigis, Sunderlandis asuvas Nissani suure tootlikkusega tehases, mis nõudluse rahuldamiseks töötab kolmes vahetuses.

Nissanile on tähtis asjaolu, et paljud ostjad on selle kaubamärgi jaoks uued. Koguni 85% sõidukitest müüdi Nissani esmakordsetele omanikele. Seega on kõnealune mudel suurima uute klientide arvuga mudel Nissani valikus, samuti ületab see märkimisväärselt B-segmendi keskmise, sest paljud nendest uutest klientidest valivad uueks autoks endisest väiksema.

„Meie originaalne linnamaastur Qashqai hämmastas tööstusharu ja nüüd me teeme seda uuesti Juke'iga. Tegelikult on Juke Qashqaist isegi veel julgem ja omanäolisem ning see meeldib noorematele, avatud meelega inimestele.

Uue Juke'i juures tehtud muudatused muudavad selle veel atraktiivsemaks, et kinnistada Nissani positsiooni juhtiva kaubamärgina linnamaasturite turul," ütles Nissan Europe'i müügi- ja turundusvaldkonna vanemasepresident Guillaume Cartier.