Tagasi

RUUMIKAS, STIILNE JA TEHNOLOOGIAST TULVIL - UUS NISSAN PULSAR TÕMBAB C-SEGMENDI TÄHELEPANU

  • Täiesti uus Pulsar on viieukseline luukpära, mis teeb Nissani uuenduslikud lahendused ja auhindadega pärjatud disaini veel kättesaadavamaks.
  • Viib ootused C-segmendi sõidukite suhtes uuele tasemele, lisades varustusse sellised auhinnatud tehnoloogiad nagu Nissani turvakilbi tehnoloogia.
  • Oma klassi parima varustusega mudelil on ühtlasi oma klassi pikim teljevahe, avaraim jalaruum tagaistmel ja suurim pakiruum.
  • Võimsad, kuid ökonoomsed turboülelaaduriga mootorid.
  • Disainitud ja projekteeritud Euroopa jaoks, ehitatud Nissani Barcelona tehases.

Uuenduslikkus ja tehnoloogia areng on Nissani jaoks väga tähtsad märksõnad. Sellest lähtuvalt on ettevõte viimase seitsme aasta jooksul pereautode turgu märkimisväärselt muutnud. Nissani mudelivalikusse on lisandunud täiesti uus, põnev, pereautoks sobilik luukpära Pulsar, mis järgib oma disaini ja originaalsuse poolest Nissani varasemate crossover'ite stiili.

Täiesti uus Nissan Pulsar pakub julget disaini, hulgaliselt tehnilisi uuendusi ja oma klassi avaraimat salongi ning mõjub väike keskklass autode segmendis värske tuulepuhanguna - vana hea tuttav Nissani kvaliteet uues stiilses pakendis.

Pulsari turuletoomine annab tunnistust Nissani julgetest ambitsioonidest ning soovist teha nutikas disain ja tehnilised uuendused kättesaadavaks võimalikult laiale ringile. Pulsar on mudel, mis peaks mõjuma ahvatlevalt paljudele - nii neile, kes otsivad keskklassi sõiduki asemele väiksemat autot, kui ka neile, kelle jaoks väikeauto liiga kitsaks on jäänud. Pulsar esindab Nissani traditsioonilist disainistiili ja on uudsest tehnoloogiast - sealhulgas sellisest, mida väike keskklassis varem pole nähtud - lausa tulvil. Erakordselt kvaliteetsetest materjalidest valmistatud ja suurepärase koostekvaliteediga Pulsar pakub klass kõrgema sõiduki tunnet ja sõiduelamust, ilma et selle eest tuleks kõrgema klassi hinda maksta.

Mudeli mark on tänu Nissani iseloomulikule V-kujulisele iluvõrele, bumerangikujulistele signatuurtuledega esituledele ning julgetele jõulistele kerejoontele eksimatult äratuntav. Pulsar on disainitud ja projekteeritud Euroopa turule ning valmib Nissani Barcelona tehases.

Pulsari soontes voolab sama veri, mis imposantsena mõjuvate Qashqai ja X-Traili soontes - kõigi nende mudelite juures on kasutatud jõulisi kerejooni ja hästi läbimõeldud disainielemente, mis annavad sõidukile elegantse sportliku välimuse. Nagu crossover'itest margikaaslastel, on ka Pulsaril rõhutatud rattakaared, peenike „talje" ja voolujooneline profiil.

Kindla, klass kõrgema mulje jätab ka Pulsari salong, kust leiab peale kvaliteetsete materjalide ja konkreetse kujunduse ka muljetavaldaval hulgal varustust.

Tänu oma klassi pikimale teljevahele (2700 mm) ja nutikale konstruktsioonile on Pulsaris tunduvalt rohkem jala- ja õlaruumi kui konkureerivates väike keskklassi mudelites. Tagaistme jalaruumi poolest, mis on tervelt 692 mm, edestab Pulsar isegi kesklassi mudelite keskmist näitajat. Sellest hoolimata on sõiduk märkimisväärselt kompaktne (pikkus 4385 mm), tänu millele on seda kitsastel linnatänavatel mugav parkida.

Autojuhid on Nissani rikkaliku varustusega harjunud ja Pulsar ei peta nende ootusi. Arvukad käepärased ja kasulikud tehnilised lahendused muudavad sõidu palju kindlamaks ja mugavamaks. Nissan on tuntud selle poolest, et lisab sageli oma sõidukitele varustust, mida enne selles klassis pole kasutatud ja mida tavaliselt kohtab ainult kallite luksusautode juures. Pulsar, mille varustuses on Nissani tunnustatud turvakilbisüsteem koos liikuvate objektide detektori, sõidurajalt kõrvalekaldumise hoiatussüsteemi ja pimeala jälgimissüsteemiga, üksnes tugevdab seda mainet. Veel uudsemana mõjub C-segmendis Nissani murranguline täisvaatemonitor, samuti viimase põlvkonna NissanConnect, mis ühildub nutitelefoniga ja pakub kõiki satelliitnavigatsiooni funktsioone.

Nagu uuest tehnoloogiast pakatavale sõidukile kohane, on ka Pulsari mootorivalikus kaks kõrgtehnoloogilist jõuallikat: 1,2-liitrine DIG-T bensiinimootor ja 1,5-liitrine dCi diiselmootor. Mõlemad pakuvad erakordselt head sooritusvõimet, ökonoomsust ja rafineeritud sõidukogemust ning mõlema juures on kasutatud paljusid kütust ja juhi rahakotti säästvaid tehnoloogiaid.

Uus Pulsar on saadaval kolme tuttava varustustasemega (Visia, Acenta ja Tekna), mis kõik on erakordselt rikkalikud. Kõigi mudelite standardvarustuses on esiistmete soojendus, kliimaseade, viietolline täiustatud juhiabiekraan ja elektriaknad nii ees kui ka taga. Lisaks leiab kõigi mudelite standardvarustusest rehvirõhu jälgimissüsteemi, kuus turvapatja ning käivitus- ja seiskamissüsteemi.