Tagasi

NISSAN SAAVUTAS RAHANDUSAASTA LÕPUKS PÕHJAMAADES JA BALTI RIIKIDES REKORDILISE TURUOSA - 4,8%

Nissan tõmbas märtsi lõpus viimasele rahandusaastale joone alla. Ettevõttel on heameel teatada, et turuosa põhjamaades ja Balti riikides kasvas rekordilise 4,8%-ni (2013. aastal oli see 4,1%).  Viimase kvartali jooksul (jaanuarist märtsini) müüs Nissan Nordic Europe 13 400 sõidukit, mis on 37,30 % rohkem kui eelmise aasta samal perioodil. Rahandusaasta viimasel kolmel kuul kasvas turuosa rekordilise 5,8%-ni. 

 

„Oleme viimase rahandusaasta tulemustega väga rahul. Tegemist oli järjekordse tugeva kasvu aastaga. Keskpika plaaniga Power88 eesmärgiks seatud 5% turuosa on käeulatuses. Äärmiselt tähtis on asjaolu, et meil õnnestus kasvatada Nissani positsiooni kõigis riikides, ainsagi erandita," teatas Nissan Nordic Europe'i tegevdirektor Jacek Gorski. „Möödunud aastal turule toodud uued Nissani mudelid - eriti X-Trail ja Juke - kindlustasid meie liidripositsiooni crossover'ite segmendis ning eNV200 rikastas tõhusalt meie täiselektriliste sõidukite valikut. Vähetähtis ei ole ka asjaolu, et uhiuus Pulsar tõusis tugevaks tegijaks väikeautode klassis, avades meile uued kasvuvõimalused." 

"Kokku registreeriti Eestis finantsaasta jooksul 1410 Nissanit ja sellega saavutasime 5,7% turuosa. Võrreldes eelmise finantsaastaga kasvas meie müügimaht tervelt 14% võrra, turg sama ajal vaid 9 % seega parandasime jälle kord oma positsioone. Meie turuosa paranes võrreldes eelmise finantsaastaga tervelt 0.4% punkti võrra, mis on juba arenenud autoturul nagu Eesti seda on väga hea tulemus. Kui mudelite müüki vaadata siis Qashqaiga oleme ikka väga tubli tööd teinud. Finantsaasta 2014 Eesti enimmüüdud sõiduautode arvestuses platseerub Qashqai 811 autoga teisele kohale." - ütles Nissan Nordic Europe Baltikumi regioonijuht Margus Mikk.

Nissan Nordic Europe'i turuosa erinevates riikides rahandusaastal 2014, mis lõppes 31. märtsil 2015.


2014

2013

Põhjamaad ja Balti riigid

4,8 %

4,0%

Taani

4,5%

3,5%

Rootsi

3,5%

2,9%

Norra

5,7%

5,5%

Soome

6,8%

5,4%

Läti

7,7%

4,9%

Leedu

7,4%

5,3%

Eesti

5,7%

5,3%

Finantsaasta 2014 kolm enim müüdud mudelit Baltikumis

#       MUDEL          LÄBIMÜÜK

1        Qashqai        2232

2        Juke             473

3        X-Trail          254

Rekordiline turuosa Euroopas 

Nissan saavutas 2014. rahandusaastal Euroopas rekordilise 4,1% turuosa. Võrreldes 2013. aastaga (3,8%) kasvas ettevõtte turuosa 0,3% võrra. Ühtlasi tähistas 2014 Nissani jaoks viiendat järjestikust kasvuaastat. Võrreldes 2009. aasta tasemega (2,7%) on turuosa kasvanud üle 50%. Koos Datsuni kaubamärgiga ulatus turuosa 4,3%-ni.

Rahandusaastal 2014 tegi Nissan koos Datsuniga läbi aegade parima tulemuse Euroopas. Kokku müüdi 740 640 sõidukit, mida oli 11,5% rohkem kui 2013. rahandusaastal. Märtsi läbimüük 98 979 sõidukit oli 3,7% suurem kui eelmise aasta samal perioodil. Nissani uued mudelid on tõstnud ettevõtte Euroopa tehaste tootmismahu rekordilisele tasemele. Uuele rahandusaastale astub Nissan vastu läbi aegade tugevaima ja ühtlaseima mudelivalikuga.

Ettevõtte müüginumbreid Euroopas aitasid tugevdada möödunud rahandusaasta jooksul turule toodud üheksa uut mudelit, sealhulgas uus Pulsar, mida toodetakse Barcelonas ning mis tähistab Nissani jaoks naasmist C-klassi.

Teedrajav crossover Nissan Qashqai tugevdab järjest oma positsioone - 2014. rahandusaastal otsustas enam kui 240 000 autoostjat just selle stiilse ja ökonoomse crossover'i kasuks, mille varustuses on turvakilp Safety Shield ja teised tipptasemel ohutussüsteemid. 

Nissan LEAF on endiselt elektrisõidukite ülemaailmne turuliider. Lõppenud rahandusaastal müüdi seda mudelit Euroopas enam kui 16 000 - seda on 28% rohkem kui aasta varem. Nissan LEAF on nii Euroopas kui ka maailmas kõigi aegade enim müüdud elektriline sõiduauto, mille omanikest tervelt 97% on valmis seda teistele soovitama.