Tagasi

Uus Nissan X-Trail: maailmas enim müüdud linnamaastur läbis uuenduskuuri ja on varasemast veelgi parem

  • Nissani lipulaevast crossover X-Trail, mis on maailmas enim müüdud Nissani mudel, sai mitu täiustust.
  • Täiustuste hulka kuuluvad värske välisdisain, kvaliteetsem salong, suurem praktilisus ja uued tehnoloogilised lahendused.
  • Esimest korda on X-Trailil saadaval varustustase N-Connecta.
  • Täiustused tugevdavad X-Traili positsiooni ideaalse autona perekondlike seikluste jaoks.
  • Sõiduk tuleb müügile 2017. aasta sügisel.

 

16.6.2017 – Nissan X-Trail on maailmas enim müüdud linnamaastur ja nüüd on see saanud mitu täiustust, mis teevad selle veelgi kvaliteetsemaks ja luksuslikumaks. Muudatuste hulka kuuluvad uus silmapaistev ja jõuline välimus, tippkvaliteetne salong, kuhu on lisatud suurepärased uued funktsioonid, praktilisemad ja uuenduslikud tehnoloogilised lahendused, mis muudavad liiklemise veelgi ohutumaks.

 

Nissan X-Trail on alati olnud tuntud stiilse ja jõulise välimuse poolest, mida iseloomustavad tahutud jooned, kõrged rattakoopad ja kapoti elegantsed kurvid. Kõik need omadused on jäänud samaks ning nüüd toob neid veel paremini esile uus silmapaistev ja jõuline esiosa, millele on lisatud rohkem elegantseid kujunduselemente, mis muudavad sõiduki dünaamilisemaks.

 

Uue X-Traili salongi praktilisus teeb selle seiklushimuliste perede jaoks ideaalseks.

See on endiselt erakordselt ruumikas ja mugav ning teise rea põlveruum on oma klassi suurim. Autos on palju nutikaid panipaiku ja praktilisi funktsioone, nt teise rea istmete ette-taha nihutamise / kaldenurga muutmise võimalus. Seitsmekohalistel versioonidel, mis moodustavad Euroopas müügist 40%, on juurdepääs ruumikale kolmandale istmereale lihtne ja mugav.

 

Vastamaks X-Traili klientide nõudlusele parema helivõimaluse järele, kuulub varustustaseme Tekna põhivarustusse nüüd uus kaheksa kõlariga helisüsteem. Nissani helipartneri BOSE süsteemi juurde kuuluvad kaks 25 mm kõrgsageduslikku valjuhääldit esiklaasi allservas, 165 mm bassikõlar mõlemas esiukses ja 130 mm keskmise sagedusvahemiku kõlar mõlemas tagaukses.

 

X-Traili varustustasemetele on lisandunud N-Connecta, mis sisaldab uusi valikuid ja suurepäraseid funktsioone ning suurendab sõiduki väärust.

 

X-Traili täiustused põhinevad klientide eelistustel ja tagasisidel ning nende eesmärk on tugevdada X-Traili positsiooni ideaalse autona perekondlike seikluste jaoks.

 

Uus Nissan X-Trail avalikustati kuu algusepoole erilisel üritusel Walesis Cardiffis kõigest mõni tund enne UEFA meistrite liiga finaali ja see tuleb Euroopas müügile 2017. aasta sügisel.

 

 

Uus Nissan X-Trail üksikasjalikult

 

X-Trail on Nissani kõige populaarsem mudel. Tegemist on väga võimeka viie- või seitsmekohalise crossover’iga ja see on kaubamärgi enim müüdud sõiduk üle maailma.

 

Kaasa arvatud USA, kus sõiduk kannab märki Rogue, on alates esimese Nissan X-Traili turuletoomisest 2000. aastal müüdud rohkem kui 3,7 miljonit sõidukit. See sisaldab peaaegu poolt miljonit sõidukit Euroopas, kus X-Trail on endiselt väga populaarne. Alates uue, kolmanda põlvkonna mudeli turuletoomisest 2014. aastal on Euroopas müüdud ligikaudu 115 000 X-Traili ja nõudlus kasvab märkimisväärselt igal aastal; 2015. aastal kasvas müük 2014. aastaga võrreldes kaks korda ja järgmisel aastal kasvas kogumüük veel 40%.

 

Samuti on see purustanud mitu rekordit. 2016. majandusaastal oli X-Trail koos Rogue’iga maailma kõige populaarsem linnamaastur, mida müüdi 766 000 sõidukit ehk rohkem kui ühtegi teist konkurentsi pakkuvat mudelit.

 

X-Trail areneb pidevalt edasi. 2016. aastal tõi Nissan sõiduki turule uue 2,0-liitrise 177 hj diiselmootoriga, mis tegi seeria ligitõmbavamaks ka neile klientidele, kes soovivad võimsamat jõuseadet.

 

Ei ole üllatav, et Nissan X-Trail on omanike seas ülipopulaarne. Sõidukil on sõltumatu hindamisorganisatsiooni Reevoo andmetel klientide hinnangus 8,9 punkti kümnest.

 

Nagu kõigi Nissani sõidukite puhul, olenemata suurusest, on iga uuenduse tegemisel peetud silmas kliendi huve. Tulemuseks on uus X-Trail, millel on silmapaistev ja jõuline välimus, tippkvaliteetne salong, praktilisemad ja uuenduslikud tehnoloogilised lahendused.

 

 

Uus jõuline välisdisain

 

Nissan X-Trail on alati olnud tuntud stiilse ja jõulise välimuse poolest, mida iseloomustavad tahutud jooned, kõrged rattakoopad ja kapoti elegantsed kurvid. Kõik need omadused on jäänud samaks ning nüüd toob neid veel paremini esile uus silmapaistev ja jõuline esiosa, millele on lisatud rohkem elegantseid kujunduselemente, mis muudavad sõiduki dünaamilisemaks.

 

Esiosa keskmes on Nissani iluvõre V-Motion uusim versioon, mis on varasemast laiem, paistab teel rohkem silma ja sobib selle all oleva põrkerauaga kujunduslikult paremini kokku. Iluvõre uues kujunduses on palju rohkem kasutatud X-Traili kerevärvi ja nähtav must plastosa on saanud uue läikivmusta viimistluse.

 

Iluvõre kummalgi küljel asuvad uued esitulede paneelid, milles on selgemalt näha disainierinevused varustustasemete Visia, Acenta ja N-Connecta halogeentulede ning Tekna täis-LED-tulede vahel. Mõlema variandi puhul on kasutatud X-Trailile iseloomulike bumerangikujuliste päevasõidutulede uut moodsat versiooni.

 

Täis-LED-tuledega mudelite lähituledele on lisatud kohanduvate esitulede süsteem (AFS). Süsteem sisaldab dünaamilisi kurvitulesid, mis kohanduvad sõiduki kiirusele ja rooli keeramisele. Ka uuel Qashqai crossover’il kasutusel olev AFS on Nissanil Euroopas esimest korda kasutusel ja see valgustab kurve paremini, suurendades nähtavust ja ohutust. Kaugtulede valguslaik on nüüd varasemast laiem, mis parandab nähtavust veelgi.

 

Eesmisi udutulesid on täiustatud. Need on nutikalt integreeritud uude eesmisse põrkerauda ja on ümmarguste asemel nüüd ristkülikukujulised. Uued udutuled kuuluvad alates varustustasemest N-Connecta põhivarustusse.

 

Ümber on tehtud ka eesmised parkimisandurid. Varem olid need küll põrkerauda integreeritud, kuid polnud pinnaga täiesti tasa. Kuid nüüd on. Erinevus on väike, kuid oluline, kuna näitab ideaalselt sõiduki viimistluse kõrget taset ja Nissani pühendumist üksikasjadele.

 

X-Traili tagumise põrkeraua välimust on muudetud jõulisemaks ja sellele on lisatud kroomdetailid. Tagatuled on asendatud täis-LED-tuledega ja nii eesmisi kui ka tagumisi parkimisandureid on täiustatud.

 

Uue X-Traili profiili suurim muudatus on kroomitud küljeliistude lisamine uste alumisse serva. Küljeliistud kuuluvad varustustaseme Tekna põhivarustusse ja loovad dünaamilisema välimuse. Põhivarustusse kuuluvad ka uued 17- (Visia ja Acenta) ja 18-tollised (N-Connecta) valuveljed ning eelmiselt mudelilt on üle võetud olemasolevad 19-tollised (Tekna) veljed.

 

Täiustused on auto kogupikkust veidi muutnud: täiendavad 50 mm tähendab, et põrkerauast põrkerauani on auto pikkus nüüd 4690 mm. Uue X-Traili laius (1830 mm), kõrgus (1710 mm) ja teljevahe (2705 mm) on jäänud samaks. Välisdisaini muudatused pole uue X-Traili aerodünaamilisi omadusi muutnud, õhutakistustegur on endiselt 0,32.

 

Eelmiselt mudelilt on üle võetud kaheksast kerevärvist kuus ja lisatud on neli uut säravat värvi: Orange Pearl, Red Pearl, Blue Pearl Metallic ja Dark Brown Pearl.

 

 

Uus esmaklassiline salong – nüüdsest veelgi elegantsem

 

Uue Nissan X-Traili salongis on tehtud mitu uuendust, mis teevad selle veelgi kvaliteetsemaks. Autosse sisenemisel on esimene asi, mida juht märkab, uus silmapaistev rool. See esindab kõigis Nissani uutes mudelites kasutatud disaini ja see kuulub X-Traili seerias põhivarustusse. Uue D-tähe kujulise rooli horisontaalne alus lihtsustab juhil autosse sisenemist ja sellest väljumist ning annab salongile sportlikuma välimuse ja tunnetuse.

 

Rooli kompaktne keskosa on varasemast väiksem ja kolm kodarat on õhemad, mis suurendab näidikute nähtavust 17%. Kombimeetri (vasak kodar) ja kiirushoidiku (parem kodar) uued neljasuunalised kontrollerid on hõlpsalt kasutatavad ja vähendavad vajadust teelt kõrvale vaatamise järele.

 

Rooli äär on tehtud laiemaks, 34 mm-lt 37,5 mm-le, mis teeb sellest kinnihoidmise mugavamaks ja ohutumaks. Keskmine kodar on saanud läikivhõbedase viimistluse ja see kajastab auto ikoonilise iluvõre V-Motion kuju. Varustustaseme Tekna juurde kuulub nüüd integreeritud soojendusfunktsioon.

 

Nii viie- kui ka seitsmekohalise X-Traili varustustaseme Tekna nahkpolstri reljeefne teping tõstab istmete kontuurid paremini esile.

 

Uuendusena on saadaval nii esi- kui ka tagaistmete (puudub kolmandal istmereal) soojenduse funktsioon, mis kuulub varustustaseme Tekna põhivarustusse. Klientide jaoks, kes otsivad midagi erinevat, on varustustasemes Tekna valikulise lisana saadaval uus kahevärviline (pruun ja must) nahksisemus.

 

Salongis on tehtud veel mitu täiustust, mis muudavad uue X-Traili mugavamaks ja elegantsemaks. Keskkonsooli mõlemale poolele lisati nahast põlvepadjad ja kindalaekast kõrgemal olevale alale anti moodsam viimistlus. Õhuavad on saanud uue läikivmusta viimistluse.

 

Uuel X-Trailil on suurem uste sisekülgede viimistluste valik, et eristada erinevaid varustustasemeid, ning keskmise käetoe panipaik on saanud uue kujunduse. CVT XTronicu automaatkäigukastiga mudelite käiguvalits on saanud uue kujunduse ja sellele on lisatud nahka meenutav kaitsekate.

 

Uue X-Traili salongi praktilisus teeb selle seiklushimuliste perede jaoks ideaalseks.

See on endiselt erakordselt ruumikas ja mugav ning teise rea põlveruum on oma klassi suurim. Autos on palju nutikaid panipaiku ja praktilisi funktsioone, nt teise rea istmete ette-taha nihutamise / kaldenurga muutmise võimalus. Seitsmekohalistel versioonidel, mis moodustavad Euroopas müügist 40%, on juurdepääs ruumikale kolmandale istmereale lihtne ja mugav.

 

 

Tagaluugi uus vabakäe-avamissüsteem

 

X-Traili kahe kõrgeima varustustasemega kaasnes varem elektriline tagaluuk. Uuel X-Trailil on sellele lisatud vabakäe funktsioon. Kliendid, kellel on käes ostukotid või kes hoiavad lastel käest kinni, saavad nüüd tagaluugi avada automaatselt, liigutades jalga tagumise põrkeraua keskosa all.

 

Uue X-Traili pagasiruum on suurem kui kunagi varem. Tänu uuele paigutusele on viiekohalise versiooni VDA maht 550 liitri asemel 565 liitrit, kui kõik istmed on ülestõstetud asendis. Seitsmekohalise versiooni maht (445 liitrit) on jäänud samaks. Kui kõik istmed on kokku klapitud, on kogumaht 1996 liitrit.

 

Iga X-Traili pagasiruumi juurde kuulub Nissani innovaatiline pagasi paigutamise süsteem, mis võimaldab seadistada riiuleid ja vaheseinu üheksas konfiguratsioonis. Valikute hulka kuulub ka peidetud panipaik, kuhu saab peita väärisasjad, mis teeb sõidukist ideaalse valiku perega sõitmiseks.

 

 

Uus BOSE Premiumi helisüsteem

 

Vastamaks X-Traili klientide nõudlusele parema helivõimaluse järele, kuulub varustustaseme Tekna põhivarustusse nüüd uus kaheksa kõlariga helisüsteem. Nissani helipartneri BOSE süsteemi juurde kuuluvad kaks 25 mm kõrgsageduslikku valjuhääldit esiklaasi allservas, 165 mm bassikõlar mõlemas esiukses ja 130 mm keskmise sagedusvahemiku kõlar mõlemas tagaukses. Varuratta hoidikusse on sisse ehitatud 7,7-liitrine kohandatud korpus, milles asub kaks 115 mm bassikõlarit. Esiistme alla on paigaldatud Bose’i digitaalne võimendi koos kaheksa kohandatud tasandamise kanali ning digitaalse signaalitöötlusega.

 

Süsteemi on X-Traili jaoks peenhäälestatud, mille tulemuseks on kõige terviklikum helisüsteem, mida on kunagi Nissani sõidukitel Euroopas pakutud. BOSE Premiumi süsteem loob laiema helimaastiku ja kontserdisarnase kuulamiselamuse, mis on ka kõrgematel helitugevustel akustiliselt selge ja moonutamata.

 

Klienditagasiside põhjal täiustati ka X-Traili kaht teist teabe- ja meelelahutussüsteemi. DAB-digitaalraadio kuulub nüüd esimest korda põhivarustusse ning NissanConnecti puuteekraaniga satelliitnavigatsioonisüsteem (olemas varustustasemes N-Connecta ja kõrgemates, valikuline varustustasemes Acenta) on saanud uue nutikama kasutajaliidese, mis sarnaneb välimuselt rohkem rakendusele. X-Traili NissanConnecti süsteemiga kaasneb haiuimekujuline antenn, mis parandab vastuvõtu kvaliteeti ja annab sõidukile moodsama väljanägemise.

 

 

Uus varustustase N-Connecta suurendab valikuid ja väärtust

 

Koos uue X-Traili saabumisega on ka varustustasemed edasi arenenud. Varustustasemetele Visia, Acenta ja Tekna lisandub N-Connecta, mis paigutub nagu teistelgi Nissani mudelitel Acenta ja Tekna vahele, ehk on neljast varustustasemest kolmas. Varem on erinevates Euroopa riikides pakutud Acenta ja Tekna vahel eriversioone, nii et N-Connecta kasutusele võtmine muudab asja lihtsalt formaalseks.

 

Varustustase N-Connecta on loodud pakkuma klientidele suuremat väärtust ning see on keskendunud stiilile, intelligentsele sõidutehnoloogiale ja praktilisusele. Lisaks Acenta funktsioonidele toob varustustase N-Connecta endaga kaasa NissanConnecti teabe- ja meelelahutussüsteemi, intelligentse täisvaatemonitori, intelligentse võtme, katusereelingud, eesmised ja tagumised parkimisandurid ning tagaluugi vabakäefunktsiooni.

 

 

Uus Nissani intelligentsete transpordilahenduste tehnoloogia

 

Nissani intelligentsed transpordilahendused on kaubamärgi täiustatud tehnoloogia, mis muudab Nissani sõidukid ligitõmbavamaks, kujundades ümber viisi, kuidas nendega sõidetakse, kuidas neid energiaga varustatakse ja ühiskonda integreeritakse. Eesmärk on suurendada Nissani juhtide enesekindlust, sõidurõõmu ja ühenduvust, muutes samal ajal sõitmise ka ohutumaks.

 

X-Trailile on lisatud uus Nissani intelligentsete transpordilahenduste tehnoloogia. Esimest korda on nüüd saadaval tagant ristsuunas läheneva sõiduki hoiatus, mis vähendab parkimiskohalt välja tagurdades kokkupõrkeohtu. Kui juht hakkab tagurdama ja süsteem tuvastab läheneva sõiduki, esitatakse visuaalsed ja kuuldavad hoiatused.

 

Intelligentne hädapidurdusabi on X-Trailil saadaval olnud alates 2014. aastast, kuid nüüd on sellele lisatud jalakäijate tuvastamise funktsioon. See uuenduslik tehnoloogia aitab vähendada kokkupõrkeid jalakäijatega, kasutades nii ettepoole suunatud radari kui ka kaamera andmeid.

 

X-Traili uuenduste hulka kuulub paigalseisu abi tehnoloogia (SSA), mis on lisatud manuaalkäigukastiga autodele nõlvalt stardi abi (HSA) täiendusena. SSA hoiab auto paigal kuni kolm minutit, pärast mida rakendatakse seisupidur automaatselt. SSA toimib kallakutel ja tasasel pinnal ning võimaldab juhil jala piduripedaalilt ära võtta. See suurendab ohutust ja juhi enesekindlust ning vähendab väsimust. Näidikupaneelil olev roheline tuli näitab, kui funktsioon on aktiveeritud.

 

X-Trailil on endiselt palju ohutussüsteeme, nagu liiklusmärkide tuvastamise süsteem, intelligentne juhi väsimuse hoiatussüsteem, intelligentne parkimisabi, intelligentne täisvaatemonitor ja sõidurajalt kõrvalekaldumise hoiatussüsteem. Need süsteemid suurendavad kliendi enesekindlust ja usaldusväärsust auto vastu, mis teeb uuest X-Trailist ideaalse auto perekondlikeks seiklusteks.

 

Uus X-Trail kindlustab endale Euro NCAPi  2014. aasta testis saavutatud 5-tärnilise ohutushinnangu.

 

 

Enesekindel sõiduelamus: uus X-Trail on sama rafineeritud nagu varem

 

Enesekindel sõiduelamus on Nissani kõigi sõidukite ühine tooteomadus. See tähendab, et sõitmine on sujuv ja mugav ning roolimine ja juhitavus täpne ja murevaba. Sõiduelamust on mõõdetud maanteel, külavaheteedel ja linnas.

 

Nissan X-Traili enesekindlad omadused on üle kantud ka uuele mudelile, pakkudes klientidele sõiduki kasutusea ajaks prognoositavat ja ohutut sõiduelamust.

 

Kolme tõhusa mootori valik jääb samaks, mis sisaldab 2017. aastal turule toodud 2,0-liitrist 177 hj diiselmootorit. See tähendab, et valikusse kuuluvad kas bensiini- või suurema või väiksema võimsusega diiselmootorid, kuukäigulised manuaal- või CVT XTronicu automaatkäigukastid ning kahe- ja neljarattavedu, mille hulgast leiab iga klient sobiva.

 

Kogu mootorivalik on esitatud allpool.

 

Mootor

1,6-liitrine 130 hj   diiselmootor

1,6-liitrine 130 hj   diiselmootor

1,6-liitrine 130 hj   diiselmootor

2,0-liitrine 177 hj   diiselmootor

2,0-liitrine 177 hj   diiselmootor

2,0-liitrine 177 hj   diiselmootor

1,6-liitrine 163 hj   bensiinimootor

Käigukast

6 MT (2WD)

6 MT (4WD)

CVT (2WD)

6 MT (4WD)

CVT (2WD)

CVT (4WD)

6 MT (2WD)

CO2 (g/km)

129

139

135

149

148

158

145

Kombineeritud tsükkel   (l/100km)

4,9

5,3

5,1

5,6

5,6

6

6,2

Kõik tehnilised andmed on saadud 17-tolliste velgedega

 

 

Standardvarustus ja valikud

 

Iga uue Nissan X-Traili põhivarustusse kuulub kuus turvapatja ja juhiabisüsteemid, nagu blokeerumatud pidurid, elektrooniline pidurdusjõu jaotussüsteem ja stabiilsuskontroll. Standardvarustusse kuuluvad veel kiirushoidik koos -piirikuga, Bluetoothi ühenduvus, manuaalne konditsioneer, elektriliselt reguleeritavad soojendusega küljepeeglid ja valuveljed.

 

Olenevalt valitud varustustasemest kuuluvad saadaolevate funktsioonide hulka veel avatav panoraamkatus, nahkpolster, privaatsusklaas, kahetsooniline automaatne kliimaseade ja katusereelingud. Paljud kõrgema varustustaseme funktsioonid on madalamates varustustasemetes saadaval lisavalikutena.

 

Lisavalikute kuuluvad veel põrkeraudade katted ja küljetorud. Nissani originaaltarvikute hulka kuuluvad koeravõre, katusereelingud ja fikseeritud haagisekonks koos elektripistikuga.

 

Uue X-Traili varustustase on erinevates Euroopa riikides erinev, täpsemat teavet saate kohalikust Nissani esindusest.