Tagasi

NISSANI UUS KAUBIK NV300 OLI UEFA MEISTRITE LIIGA FINAALI EEL OMA ÜLESANDE TÄITMISEKS VALMIS

  • Esimene pilt uuest keskmise suurusega kaubikust laupäevase finaalmängu eel Milanos.
  • Mudeli NV300 esimene ülesanne oli viia UEFA meistrite liiga ametlik lipp San Siro staadionile.
  • Mitmekülgne ja praktiline tarbesõiduk on saadaval eri versioonidena, kaasa arvatud reisijate vedamiseks mõeldud sõidukina.
  • Sõiduki juurde kuulub tööstusharu juhtiv standardne viie aasta / 160 000 km garantii. 

Nissan avaldas UEFA meistrite liiga finaali eel uuest kaubikust NV300 esimese ametliku pildi.

Nissanil on au olla UEFA meistrite liiga ametlik väikeseid tarbesõidukeid pakkuv partner. Uus NV300 oli olulisel kohal matši kavandamises, kuna see kandis finaalmängu ametlikku lippu selle teekonna alguses San Siro staadionile Milanos Itaalias. Lipp astus aukohale staadioni keskel poolaegade vahel, kus said seda näha tuhanded fännid ja miljonid televaatajad üle terve maailma.

 

Nissani NV300 on uus keskmise suurusega kaubik, mis asub populaarse mudeli Primastar järglasena auhinnaliste mudelite NV200 ja NV400 vahele. Üks peamisi asju, mis mudelit konkurentidest eristab, on sellega kaasnev turu parim garantii, mis on oma segmendis ainulaadne: viieaastane / 160 000 km üleeuroopaline tootjagarantii, mille saab täielikult edastada järgmistele omanikele. See hõlmab ka viieaastast maanteeabi.

Täieliku meelerahu tagamiseks katab garantii kõiki Nissani originaallisatarvikuid. See näitab, kui enesekindlalt suhtub Nissan oma tarbesõidukitesse ja müügijärgsete programmide kvaliteeti ning usaldusväärsusesse.

Nissani uusim disainikeel, emotsionaalne geomeetria, mis on hästi tuntud tänu tipptasemel crossover’itele, nagu Juke, Qashqai ja X-Trail, on mudelil NV300 selgelt näha, seda eriti tänu esiosas asuvale silmapaistvale ning tuttavale iluvõrele V-Motion.

Uus NV300 jõuab müüki veel käesoleval aastal ning tänu sellele tugevneb Nissani positsioon ühe suurima tarbesõidukite tootjana Euroopas veelgi. Valik hõlmab uut Navara pikapit, veokeid ja kaubikuid, nagu uuenduslik heitevaba e-NV200.

UEFA meistrite liiga finaali lipu kandmine oli Nissani jaoks ametliku tarbesõidukite partnerina ainulaadne võimalus ning lipp oli väärtuslik osa matši päevasest karnevaliõhustikust. Samuti oli see olulisel kohal Nissani uuenduslikus kampaanias „Vii mind Milanosse”, mille käigus jäädvustati tuhandete jalgpallifännide entusiasm, kes registreerisid oma nime lipule trükkimiseks. 

Nutika kujunduse osana, mis koosnes mustadest tähtedest valgel taustal, sai iga osaleva fänni nimi väikese, kuid auväärse koha lipul, mis astus sõna otseses mõttes lava keskele selle aasta ühel kõige suuremal ja enim vaadatud jalgpallimatšil. Fännid nägid oma nime lipul kõrglahutusega video vahendusel.

Nissan Global LCV asepresident Philippe Guérin-Boutaud ütles: „Nissani partnerlus UEFA meistrite liigaga oli põnev võimalus mudelil NV300 esimest korda avalikkuse ette astuda. Ametliku lipu kandmine finaali eel Milanos oli suur au ja see demonstreerib ideaalselt Nissani tarbesõidukite positsiooni usaldusväärsete vedajatena.”

Üksikasjad NV300 kohta, nagu selle võimsate ja tõhusate diiselmootorite valik, hind ning müüki jõudmise kuupäev, avaldatakse Hannoveri autonäitusel septembris.