Uudised

Tagasi

Nissan LEAFi üleilmne müük ületas 50 000 künnise

  • Alates esmaesitlusest 2010. aastal on üle maailma müüdud üle 50 000 auto
  • Praegu müüakse Nissan LEAFi 17 Euroopa riigis
  • Nissan LEAFid on kogu maailmas läbinud enam kui 260 miljonit saastevaba kilomeetrit
14. veebruaril 2013. aastal jõudis täiselektriauto Nissan LEAF järjekordse verstapostini elektriautode ajaloos, ületades 50 000 müüdud auto künnise. Sellega tugevdas mudel oma positsiooni kui kõigi aegade enim müüdud elektriauto.
 
Kogu maailma Nissan LEAFi omanikud on kokku läbinud üle 260 miljoni kilomeetri*, mis on rohkem kui maakeralt päikeseni. Kõik need kilomeetrid läbiti saastevabalt, mis on andnud oma panuse valitsuste püüetesse vähendada kahjulike NOx-ide ja tahkete osakeste taset linnades. Maailma suurima läbisõidu LEAFiga on teinud Jaapanist pärit klient, kes on läbinud üle 175 000 km, ja seda autoga, mida on müüdud ainult kaks aastat.
 
Iga päev sõidab 17 Euroopa riigis 7000 autot. Elektritakso Tartus ostise esimese LEAF'i taksoks eelmise aasta mai lõpus ja tänaseks on see auto läbinud juba 42 000km. See on aasta keskmisest läbisõidust oluliselt rohkem. Läbisõidu kiire kasv annab tunnistust auhinnatud elektriauto töökindlusest. Tänaseks on Elektritakso autopargis juba 6 Nissan LEAF'i. Seda tõendab veelgi erakordselt kõrge, üle 95% ulatuv kliendirahulolu tase, mis on Nissani sõidukite hulgas parim tulemus.
 
Viimase 12 kuuga on CHAdeMO kiirlaadimistaristu Euroopas oluliselt laienenud. Nende laadijate arv, mis võimaldavad täita aku kuni 80% ulatuses ligi 30 minutiga, on viimase kuuga tõusnud peadpööritava kiirusega 158-lt 601-ni. Selle aasta lõpuks on plaanis kiirlaadimispunktide arvu kahekordistada. Laadimispunktid paigaldatakse sellistesse strateegilistesse kohtadesse nagu kaubanduskeskuste autoparklad ja kiirteede ääres olevad teeninduskeskused. See võimaldab 50 000-l Nissan LEAFi omanikul veelgi suurendada elektriautode edu.
 
Nissani Põhjamaade ja Eesti ning Läti edasimüüjate võrk on valmis elektriautode müügiks ja hoolduseks
Põhjamaade müügivõrk on nüüd valmis täiselektriauto Nissan LEAF tulekuks. Aasta tagasi käivitati kõigis Nissani 200 müügiesinduses arendusprojekt, mis hõlmas põhjalikku tehnilist ja tootealast väljaõpet. Peale selle investeerisid kõik edasimüüjad ka eritööriistadesse ja laadijatesse. Selline laiaulatuslik müügi- ja teenindusvõrk aitab suurendada elektriautode populaarsust.
 
„Kogu edasimüüjate võrgustik Põhjamaades, Eestis ja Lätis on valmis Nissan LEAFide müügiks ja hoolduseks. See on eriti oluline autoomaniku jaoks, kes peab saama Nissani edasimüüjalt ühesuguse taseme ja kvaliteediga teeninduse olenemata oma asukohast," ütles Nissan Nordic Europe'i kommunikatsioonidirektor Taina Erkkilä.
 
Edasimüüjad on saanud tehnilist ja müügikoolitust, soetanud eritööriistad LEAFi hoolduseks, proovisõiduauto ja ka laadimispunkti.
 
„Loodame, et edaspidi investeerivad võimalikult paljud edasimüüjad ka kiirlaadijasse, mida saavad teel olles kasutada nii LEAFi omanikud kui ka teiste elektriautode juhid. Kiirlaadija täidab aku kuni 80% ulatuses vähem kui poole tunniga. Norras on juba 22 Nissani edasimüüjal sellised tasulised kiirlaadimispunktid, mis on väga populaarsed. Laiaulatuslik kiirlaadijate võrk Eestis toetab riigis elektriautoga sõitvaid juhte," ütles Erkkilä.

Nissan muudab saastevaba liikuvuse kättesaadavamaks
Alates 24. jaanuarist alandas Nissan täiselektriauto Nissan LEAFi hinda Euroopa turgudel 3000 euro võrra. Muudatus on osa üleilmsest strateegiast teha LEAF teedrajavate elektriautode kolmel peamisel turul - Jaapanis, Euroopas ja Ameerika Ühendriikides - hõlpsamini kättesaadavaks. See lisandub stiimulitele, mida pakuvad valitsused ja piirkondlikud võimuorganid.
 
Strateegilise asukohaga kiirlaadimispunktid on hakanud moodustama nn elektrilisi maanteid üle kogu Euroopa, vähendades oluliselt muret elektriautode sõiduulatuse pärast ja suurendades nende praktilisust igapäevaelus. Praeguseks on Euroopas paigaldatud umbes 600 LEAFiga ühilduvat CHAdeMO kiirlaadijat.
 
* Arvud põhinevad kõikidel registreeritud LEAFidel, millele on paigaldatud Carwingsi telemaatikasüsteem, mis ei ole kohustuslik, samuti ei ole kõik sõidukid registreeritud.