Uudised

Tagasi

NISSAN PÜSTITAS 2011. AASTAL EUROOPA KÕIGI AEGADE MÜÜGIREKORDI

Kalendriaasta läbimüük kasvas 2010. aastaga võrreldes 140000 sõiduki võrra

  • 2011 - rekordiline müügiaasta (+25% võrreldes 2010. aastaga)
  • Läbi aegade suurim turuosa Euroopas (3,7%)
  • Aasia menukaim automark suurematel turgudel
  • Müük Venemaal kasvas peaaegu 75%
  • Qashqai müük ületas veerand miljoni piiri
  • Nissan Nordic Europe müüs 2011. kalendriaastal 36000 sõidukit, mida on 32% rohkem kui 2010. aastal

Nissan kinnitas ametlikult, et purustas 2011. aastal ettevõtte Euroopa müügirekordi, saavutades piirkonnas läbi aegade suurima turuosa ning ületades 2010. aasta tulemuse rohkem kui 140 000 sõidukiga.

 

2011. kalendriaastal ulatus Nissani läbimüük Euroopas 695702 sõidukini, mida on eelmise, 2010. aasta rekordiga võrreldes tervelt 25% rohkem.

 

Tänu sellele kasvas Nissani turuosa perioodil jaanuarist detsembrini 3,7%-ni, mis on samuti rekord ning 2010. aastaga võrreldes 0,6% võrra parem näitaja. Edukale aastale pani väärika punkti detsembrikuu läbimüük, mis ulatus 57493 sõidukini. See tähendab, et Nissan müüs 2011. aastal igas kuus rohkem sõidukeid kui 2010. aasta samas kuus.

 

Nissani 2011. aasta tulemused tähendavad, et ettevõte püsib seatud ambitsioonika eesmärgi saavutamisel - tõusta müügimahu poolest 2016. aastaks suurimaks Aasia automargiks Euroopas - kindlalt graafikus. Kõnealune eesmärk moodustab ühe osa möödunud aasta juunis avalikustatud keskpikast plaanist „Nissan Power 88".

 

Nissani Euroopa müügi- ja turundusosakonna vanemasepresident Paul Willcox lausus: „Vaatamata sellele, et seisime 2011. aastal silmitsi tõsiste probleemidega, nagu Jaapani laastav maavärin, ei ole Nissani positsioon Euroopas kunagi varem nii tugev olnud. Põhiturgudel, nagu Suurbritannia, Prantsusmaa, Itaalia ja Hispaania, oleme juba praegu Aasia juhtiva automargi staatuses.

 

Edu pant on oma klassi etaloniks kujunenud mudelid, mis on disainitud, projekteeritud ja ehitatud Euroopas Euroopa turule. Nissan toodab ligikaudu 70% Euroopas müüdavatest sõidukitest Suurbritannia, Hispaania ja Venemaa tehastes. See tagab mudelite stiili, kvaliteedi, sõiduomaduste ja töökindluse vastavuse eurooplaste ootustele.

 

Muu hulgas valmis 2011. aastal meie Sunderlandi tehases 430000 Qashqaid ja Juke'i, mis aitasid kindlustada Nissani positsiooni juhtiva crossover'ite tootjana. Crossover'id on turusegment, mille Nissan lõi ja kus ta on ise seniajani liidripositsioonil.

 

Samuti oleme juhtiv elektrisõidukite tootja: 2011. aastal jõudis Nissan LEAF üle Euroopa paljude riikide turgudele.

 

See murranguline sõiduk toob Nissanile üha rohkem kliente juurde. Ennekõike tänu sellele, et tegemist on suurepärase tootega, kuid samuti põhjusel, et LEAF demonstreerib meie entusiasmi ja valmidust tuua pidevalt turule uudsetel ideedel põhinevaid mudeleid."

 

Põhilised panustajad 2011. aasta müügirekordisse olid Sunderlandis toodetud crossover'id: Qashqaid (sealhulgas seitsmeistmelist Qashqai +2) müüdi üle 250 000 ning Juke'i, mille tootmise esimene täisaasta see oli, üle 123 000.

 

Seoses erakordse nõudlusega Nissani crossover'ite järele püstitas ka Sunderlandi tehas 2011. aastal 480485 sõidukiga uue tootmisrekordi. Qashqaid toodeti tehases selle 25. juubeli aastal kogu aasta vältel 24 tundi ööpäevas.

 

Uue supermini Micra panus müüginumbritesse oli enam kui 75000 eksemplari ning linnamaasturi X-TRAIL läbimüük enam kui kolmekordistus, ulatudes 33000 sõidukini. 23000 sõidukini (50%) kasvas Nissani Barcelona tehases toodetava pikapi Navara müük. Ka kaubik NV200, mida toodetakse samuti Hispaanias, püstitas enam kui 17500 müüdud eksemplariga müügirekordi.

 

„Nissan Nordic Europe müüs 2011. kalendriaastal 36000 sõidukit, mida on 32% rohkem kui 2010. aastal. Heameel on tõdeda, et oleme taas suurendanud oma turuosa kõigis Nissan Nordic Europe'i riikides. Iseäranis kiiresti kasvab meie turuosa Balti riikides. Nissan Juke on ületanud tublisti meie ootusi ning jääb läbimüügilt alla ainult Nissan Qashqaile, mida müüdi eelmise aastaga võrreldes 10% rohkem," lausus tegevdirektor Jacek Gorski.

 

 

####

 

 

EUROOPA KÜMME SUUREMAT TURGU 2011. KALENDRIAASTAL

 

TURG

2011. KALENDRIAASTA

MUUTUS VÕRRELDES 2010. AASTAGA

VENEMAA

138,827

+74%

SUURBRITANNIA

107,053

+11%

PRANTSUSMAA

77,783

+31%

SAKSAMAA

72,046

+18%

ITAALIA

69,908

+16%

HISPAANIA

45,947

-5%

BELGIA/LUKSEMBURG

22,294

+17%

POOLA

15,939

+20%

HOLLAND

12,981

-1%

ŠVEITS

10,518

+17%

 

 

VIIS ENIM MÜÜDUD MUDELIT EUROOPAS 2011. KALENDRIAASTAL

 

MUDEL

2011. KALENDRIAASTA

MUUTUS VÕRRELDES 2010. AASTAGA

QASHQAI

250,180

+6,2%

JUKE

123,714

andmed puuduvad

MICRA

75,977

andmed puuduvad

NOTE

48,686

-5%

X-TRAIL

33,752

+38%

 

NISSANI TURUOSA PÕHJAMAADES 2011. KALENDRIAASTAL

 

TURG

2011. KALENDRIAASTA

MUUTUS VÕRRELDES 2010. AASTAGA

KOKKU

3,8%

+0,6%

Taani

2,4%

+0,3%

Soome

5,8%

+0,3%

Norra

4,0%

+0,3%

Rootsi

3,1%

+0,5%

Baltikum

7,2%

+2,9%

 


NISSAN oli Leedus Aasia automark nr 1 ja turuosa suuruse poolest (11,1%) automark nr 2!

 

 

Nissan Euroopas

 

Nissan on üks Euroopas paremini esindatud meretagustest tootjatest, kelle disaini, uuringu ja arenduse, tootmise, logistika ning müügi ja turundusega tegeleb enam kui12 500 inimest. Eelmisel aastal toodeti Nissani tehastes Suurbritannias, Hispaanias ja Venemaal nii väikeseid mahtuniversaale, auhindadega pärjatud crossover'eid, linnamaastureid kui ka kaubikud. Praegu pakub Nissan Euroopa turul 24 erinevat ja uudset toodet ning on saamas juhtivaks Aasia automargiks Euroopa turul.