Mazda MX-30 tehnoloogia

MAZDA MX-30

JÕUDLUSTEHNOLOOGIA JA ELEKTRIMOOTOR

Mazda MX-30

SÕIDUKOGEMUS

Uhiuus Mazda MX-30 teisendab sõidurõõmu Mazda elektriautoks. See Jinba-Ittai täiustatud tsükkel tagab paigalseisul täieliku pöördemomendi, Teie vajadustele vastava suurusega aku ning täiustatud ohutusfunktsioonid.

Mazda MX-30

UNIKAALNE MOOTORIPEDAALI TEHNOLOOGIA

Uus elektrimootori pedaal kasutab pöördemomendi juhtimissüsteemi soovitud kiiruse saavutamiseks, tuvastades juhi positsiooni ja kavandatud kiirenduse või aeglustuse. Ideaalse pidurdustõhususe saavutamiseks võimaldab pedaal pidurdusjõul õrnalt kasvada, säilitades püsiva jõudluse ja tagades sujuva vähenemise. See pakub kompromissitut loomulikku sõidurõõmu.

Mazda MX-30

ELEKTRILINE VEOJÕU JAGAMISE SÜSTEEM G-VECTORING CONTROL PLUS

Meie uusin tehnoloogia e-GVC Plus tagab roolides täpse mootori pöördemomendi juhtimise, et tagada loomulikkus ja nauditav sõidukogemus. See kindlustab omakorda märkimimisväärse stabiilsuse käänulistel teedel ja libedates oludes sõites.

Mazda MX-30

SÕIDUKIARHITEKTUUR SKYACTIV - TÄIUSTATUD JÕUDLUS

Mazda MX-30 kere on optimeeritud uhiuuele eletriajamitega tehnoloogiale e-Skyactiv. Näiteks annab aku paigutus parema jõudluse ideaalse kaalujaotusega 50/50. Selle tulemusel liigub auto intuitiivselt, täpselt juhi kavatsustele vastavalt.

AKU ON LOODUD IGAPÄEVASEKS KASUTUSEKS

Tuginedes meie lähenemisviisile, valisime õige suurusega aku, mis vastab Teie igapäevastele vajadustele ja vähendab ka süsiniku mõju toote elutsüklile. Keskmine eurooplane sõidab päevas 48 km ja seega on 200 km läbisõiduulatust piisav igapäevasteks toiminguteks – loomuliku sõidutunnetusega.*

Mazda MX-30

ÕIGE SUURUS IGAPÄEVASEKS KASUTUSEKS

Õige suurus tähendab juhi ootuste täitmist, tagades samal ajal ka mõõduka energiakasutuse. 200 km läbisõiduulatust on piisav Euroopa klientide2 igapäevaseks 48-kilomeetriseks sõiduvajaduseks ja kerge aku toetab Mazda MX-30 loomulikku sõitu.

Mazda MX-30

AKU TURVALISUS - PUHAS MEELERAHU TEEL OLLES

Mazda MX-30 ülitugev kere on loodud kõikide sõitjate ohutuse tagamiseks. Paljud struktuurilised kaitsemeetmed on integreeritud spetsiaalselt kõrgepinge akule, et tagada turvalisus ka ebatõenäolise õnnetuse korral.

Mazda MX-30

8-AASTANE GARANTII

Mazda MX-30 akul on täielik 8-aastane või 160 000 km läbisõidu garantii – nii saate kindel olla pikaajalisele usaldusväärse elektriauto sõidukogemusele. Meie garantiiga olete kindlustatud.

AUTO AKU LAADIMINE 

LAADIGE NII, NAGU TEILE MEELDIB

Elektriautode laadimisjaamade võrk laieneb kiiresti. Uhiuut Mazda MX-30 saab laadida mistahes laadimisjaamas ja kodus. Tehke seda auto tagaosas oleva laadimispordi kaudu.

Uhiuue Mazda MX-30 juures oleme läbi mõelnud iga detaili. See sisaldab režiimide Mode 2 (laadimiseks tavalises pistikupesas) ja Mode 3 (spetsiaalne seinale paigaldatav laadija) kaablit ning sellel on alalisvoolu ja vahelduvvoolu tugi nii kodus kasutamiseks kui ka kiirlaadimiseks teel olles.

Kasutades Mazda laadimisel alalisvoolu (50 kW) laadijat, laete 30–40 minuti jooksul 80% läbisõiduulatust.

Kasutades laadimisel spetsiaalset seinale paigaldatud vahelduvvoolu (22 kW) laadijat, laete MX-30 täis 4,5 tunniga.*

Alternatiivina saate akut laadida ka tavalist pistikupesa kasutades. Aja säästmiseks ja turvalise laadimise tagamiseks võiksite koju paigaldada seinalaadija.

Soovitame panna auto ööseks laadima, et see oleks hommikuks laetud.

Mazda MX-30

REGISTREERUGE JA OLGE ESIMENE, KES SAAB ROHKEM TEADA

Viime Teid väljaspool ajakirjandust uudistega kurssi ja saadame need e-postiga. Registreeruge kohe ja ärge jätke Mazda MX-30 ühtegi detaili kahe silma vahele.

HOIDKE MIND KURSIS

Mazda MX-30

MAZDA CONNECT

Olge kursis maailma ja teedega: Mazda Connect pakub juhile täielikku kontrolli integreeritud navigatsiooniseadme ja Bluetoothiga. Helistage, kuulake muusikat või seadistage navigeerimine, nii et saaksite segamatult sõidu nautimisele keskenduda.

*Selles Mazda korraldatud veebiküsitluses kasutas Ipsos MORI 2019. aasta märtsis valitud Euroopa turgudel representatiivset valimit. Küsitluses osales 12 072 erineva sõidustaažiga täiskasvanut Suurbritanniast, Austriast, Belgiast, Prantsusmaalt, Saksamaalt, Itaaliast, Hollandist, Norrast, Poolast, Hispaaniast, Rootsist ja Šveitsist.
*Laadimisajad põhinevad keskmistel kõrghetkedel ja sõltuvad muudest mõjudest, näiteks energia pakkujast, temperatuurist ja teistest teguritest.