Arvustused Eurostauto Tallinna Nissani ja Mazda esindus

Töötajate hinnangud külastajate arvustuste põhjal
Nimi, perekonnanimi | Hinnang | Telefon | Epost | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Automüük | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Otto Senno | (10/10) | +3726710900 | otto.senno@eurostauto.ee | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Teenindus | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Karin Olvi | (10/10) | +3726710915 | keretood@eurostauto.ee | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Teet Uudeküll | (10/10) | +3726710900 | teet.uudekull@eurostauto.ee | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kajar Valle | (10/10) | +3726710908 | keretood@eurostauto.ee |
Klientide poolt avaldatud edasimüüjate arvustused
Ma kahjuks ei tea, mida selle all on mõeldud.
Toomas- Külastuse põhjus
- Uue auto ostmine, Remont, Hooldus
Kuna käesoleva küsitluselehe päisesse olete kirjutanud, et antud hinnang aitab teil "tulevikus paremat teenust pakkuda", siis ei peaks õigupoolest kõige kõrgemaid hindeid panema - jääte äkki loorberitele puhkama (see oli katse veidi nalja teha). Tegelikult olen pärast uue auto ostmist (2017. aastal) käinud 3 korda korralises teeninduses ja 2 korda garantiiremondis. Nii müügiprotsessist kui ka remondi- ja hooldusteenindusest saan rääkida vaid parimat. Eriti meeldiv on olnud suhelda teie töötajate Meelis Õitspuu ja ja Renee Rebasega.
- Kas soovitaksite meid?
- Jah
- Kas Te ostsite auto meie käest?
- Jah
Tänuga.
A.S.- Külastuse põhjus
- Remont, Hooldus
Tere. Käisin eile oma autoga klaasivahetuses ning palusin lisaks ka auto välipesu. Tahtsin teid tänada meeldiva ja operatiivse teeninduse eest – saime kahjuavalduse ja klaasivahetuse ühel päeva ära teha. See oli minu jaoks väga ajasäästlik ning väga meeldiv vastutulek teie kui ettevõtte poolt. Tänan selle eest. Lisaks oli õhtul autosse istudes veel üks meeldiv üllatus. Nimelt oli auto puhastatud ka seest, kuigi ma seda ei tellinud ega ka maksnud selle eest. Ma ei oska öelda kas see juhtus ekslikult või mitte, kuid minu jaoks väga meeldiv üllatus. Tänan veelkord ning kindlasti kasutan teie teenuseid ka edaspidi. Lugupidamise ja tänuga.
- Kas soovitaksite meid?
- Jah
- Kas Te ostsite auto meie käest?
- Jah
Soovime südamest Teile kõigile edu ja palju müüki!
M.A. ja M.V.- Külastuse põhjus
- Uue auto ostmine
Tere! Tahaks tänada kogu Teie Tallinna Eurostauto töökat kollektiivi,Teie juurde tulles on alati ootamas sõbralik ja soe vastuvõtt. Eraldi tahaks tänada Erko Lehtset, kellega koostöö oli väga-väga hea, alati abivalmis, selged ja arusaadavad vastused minu jaoks ja dokumentide vormistamisel sujus kõik. Kindlasti peaksite olema uhked, et Teie kollektiivis on Erko, kes oskab ja naudib oma tööd kogu hingega. Soovime südamest Teile kõigile edu ja palju müüki!
- Kas soovitaksite meid?
- Jah
- Kas Te ostsite auto meie käest?
- Jah
Suur tänu suurepärase teeninduse eest.
M.Z.- Külastuse põhjus
- Uue auto ostmine
Tere päevast! Tahan tänada teie müügikonsultanti Erko Lehtse't väga meeldiva teeninduse eest. Ta oli sõbralik, abivalmis, aitas dokumendivormistamisel, teenindas kliente kliendi keeles, vastas küsimustele asjatundlikult. Väga meeldiv, et auto müümise pärast ta on ikka abivalmis ja aitab, kui tekivad küsimused uue auto kasutamisega. Kuna samal ajal olime ostnud tööauto teisest ettevõttest, võin võrreldada teenindust mõne ettevõtte vahel ja teie esinduses tundsin end oodatud kliendina.
- Kas soovitaksite meid?
- Jah
- Kas Te ostsite auto meie käest?
- Jah
Tänud!
P.Õ.- Külastuse põhjus
- Uue auto ostmine
Tere Erko. Esimesed kilomeetrid olid fantastilised ja emotsiooni on raske sõnadesse panna. Suured tänud kogu Eurostauto kollektiivile, kes esimesest kokkupuutest alates on võtnud mind kui potensiaalset klienti. Müügitöö osas on ka minul Sinult nii mõndagi õppida. Tervitades ja uusi kohtumisi oodates.
- Kas soovitaksite meid?
- Jah
- Kas Te ostsite auto meie käest?
- Jah