Tagasi

Arvustused Eurostauto Tallinna Nissani esindus

Arvustused Eurostauto Tallinna Nissani esindus
Eurostauto - Nissan, Mazda, Jeep, BMW, Chrysler, Dodge, Fiat

Keskmine hinnang

Klienditeenindus
(10/10)
Ostuprotsess
(10/10)
Autoremondi teenuse kvaliteet
(10/10)
Järelteeninduse kvaliteet
(10/10)
26 klienti soovitab meid!

Kirjuta arvustus



Töötajate hinnangud külastajate arvustuste põhjal

Nimi, perekonnanimi Hinnang Telefon Epost
Automüük
Otto Senno (10/10) +3726710900 otto.senno@eurostauto.ee
Teenindus
Rigo Auväärt (10/10) +3726710900 garantii@eurostauto.ee
Teet Uudeküll (10/10) +3726710900 teet.uudekull@eurostauto.ee
Kajar Valle (10/10) +3726710908 keretood@eurostauto.ee
Karin Olvi (10/10) +3726710915 keretood@eurostauto.ee

Kirjuta arvustus



Klientide poolt avaldatud edasimüüjate arvustused

KT
KT
Külastuse põhjus
Hooldus
Klienditeenindus
(10/10)
Järelteeninduse kvaliteet
(10/10)

Suur tänu Reneele meeldiva ning abistava teeninduse eest. Üllatus kommid autos on alati meeldiv ekstra olnud. Aitäh!


Kas soovitaksite meid?
Jah
Kas Te ostsite auto meie käest?
Jah
Hooldused ja garantii korras tehtud tööd
Ilja M.
Külastuse põhjus
Hooldus
Mind abistas:
Otto Senno
Klienditeenindus
(10/10)
Ostuprotsess
(10/10)
Autoremondi teenuse kvaliteet
(10/10)
Järelteeninduse kvaliteet
(10/10)

Osutatud mulle ja minu autole teenustega aastast aastasse olen vägagi rahul !


Kas soovitaksite meid?
Jah
Kas Te ostsite auto meie käest?
Ei
Rataste vahetus
A.K
Külastuse põhjus
Hooldus
Mind abistas:
Teet Uudeküll
Klienditeenindus
(10/10)

Super kontaktivaba drive-in rataste vahetus, vähem kui 20min oli suvised all. Soovitan seda teenust kõigile kel veel rehvivahetus tegemata.


Kas soovitaksite meid?
Jah
Kas Te ostsite auto meie käest?
Jah

Suur tänu! Soovime kõigile tugevat tervist ja hoidke end!


Ma kahjuks ei tea, mida selle all on mõeldud.
Toomas
Külastuse põhjus
Uue auto ostmine, Remont, Hooldus
Klienditeenindus
(10/10)
Ostuprotsess
(10/10)
Autoremondi teenuse kvaliteet
(10/10)

Kuna käesoleva küsitluselehe päisesse olete kirjutanud, et antud hinnang aitab teil "tulevikus paremat teenust pakkuda", siis ei peaks õigupoolest kõige kõrgemaid hindeid panema - jääte äkki loorberitele puhkama (see oli katse veidi nalja teha). Tegelikult olen pärast uue auto ostmist (2017. aastal) käinud 3 korda korralises teeninduses ja 2 korda garantiiremondis. Nii müügiprotsessist kui ka remondi- ja hooldusteenindusest saan rääkida vaid parimat. Eriti meeldiv on olnud suhelda teie töötajate Meelis Õitspuu ja ja Renee Rebasega.


Kas soovitaksite meid?
Jah
Kas Te ostsite auto meie käest?
Jah
Tänuga.
A.S.
Külastuse põhjus
Remont, Hooldus
Klienditeenindus
(10/10)
Järelteeninduse kvaliteet
(10/10)

Tere. Käisin eile oma autoga klaasivahetuses ning palusin lisaks ka auto välipesu. Tahtsin teid tänada meeldiva ja operatiivse teeninduse eest – saime kahjuavalduse ja klaasivahetuse ühel päeva ära teha. See oli minu jaoks väga ajasäästlik ning väga meeldiv vastutulek teie kui ettevõtte poolt. Tänan selle eest. Lisaks oli õhtul autosse istudes veel üks meeldiv üllatus. Nimelt oli auto puhastatud ka seest, kuigi ma seda ei tellinud ega ka maksnud selle eest. Ma ei oska öelda kas see juhtus ekslikult või mitte, kuid minu jaoks väga meeldiv üllatus. Tänan veelkord ning kindlasti kasutan teie teenuseid ka edaspidi. Lugupidamise ja tänuga.


Kas soovitaksite meid?
Jah
Kas Te ostsite auto meie käest?
Jah

Kirjuta arvustus