Arvustused Eurostauto Tallinna Nissani esindus

Töötajate hinnangud külastajate arvustuste põhjal
Nimi, perekonnanimi | Hinnang | Telefon | Epost | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Automüük | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Otto Senno | (10/10) | +3726710900 | otto.senno@eurostauto.ee | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Teenindus | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Rigo Auväärt | (10/10) | +3726710900 | garantii@eurostauto.ee | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Teet Uudeküll | (10/10) | +3726710900 | teet.uudekull@eurostauto.ee | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kajar Valle | (10/10) | +3726710908 | keretood@eurostauto.ee | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Karin Olvi | (10/10) | +3726710915 | keretood@eurostauto.ee |
Klientide poolt avaldatud edasimüüjate arvustused
Tänusõnad
A.P.- Külastuse põhjus
- Remont, Hooldus
- Mind abistas:
- Kajar Valle, Karin Olvi
Soovin edastada tänusõnad seoses viimase väga positiivse kogemusega Eurostauto Tallinna teeninduses. Oli väga meeldiv kohtuda Teie kahe töötajaga, Karin Olvi ja Kajar Vallega, kes aitasid Mazda6 kindlustusjuhtumi käsitlemisel ja remonditööde organiseerimisel ja teostamisel. Pean ütlema, et pole juba mõnda aega kohanud nii professionaalset ja abivalmis klienditeenindust: * kogu kindlustusjuhtumi käsitlemise võtsid nad enda peale nii, et ma ei pidanud eraldi kindlustusfirmaga suhtlema; * kõik lisaremondi tööde hinnapakkumised tehti kiirelt ja detailselt; * lisatöödeks leiti sobivad ajad nii, et ma ei pidanud autot mitu korda teenindusse tooma (sõltumata sellest, et osa tehtavate tööde vajadus selgus alles hiljem); * eriti tähelepanuväärne oli see, et auto üleandmisel ei pidanud Karin ja Kajar paljuks natuke kauem tööl olemist (liiklusummikute tõttu õnnestus minul teenindusse jõuda kahjuks alles teeninduse sulgemise ajaks). Loodetavasti saavad Karin ja Kajar nende poolt osutatud väga meeldiva klienditeeninduse eest ka Eurostauto-poolse tunnustuse osaliseks. Edu soovides!
- Kas soovitaksite meid?
- Jah
- Kas Te ostsite auto meie käest?
- Jah
Suur tänu abi eest ja väga kiirete vastuste eest
K.K.- Külastuse põhjus
- Uue auto ostmine
Istusime abikaasaga eile õhtul maha, et teha otsus, kuid avastasime, et hetkel ei käi jõud majanduslikult selle auto hinnast üle. kuid huvi antud mudeli suhtes on endiselt väga suur, mis tähendab, et esimesel võimalusel võtan jälle ühendust. Siis on mul loomilikult vähem küsimusi :). Suur tänu abi eest ja väga kiirete vastuste eest - paremat teenindust ei oska tahta! Tean nüüd, kuhu soovitada tuttavatel pöörduda, kui neil peaks huvi Nissani ostuks olema. (Kiidusõnad müügikonsultant Mait Kompus'e aadressil)
- Kas soovitaksite meid?
- Jah
- Kas Te ostsite auto meie käest?
- Jah
Tänud!
Klient- Külastuse põhjus
- Uue auto ostmine, Hooldus
Tere hommikust. Minu mõte allolevat kirja kirjutada on juba mõttes olnud viimane nädal ja vaatamata asjaolule, et ma ei ole veel täna Teie esindusest kasutatud autode salongist soetatut autot ära otsinud ei kujuta ma ette mingeid võimalikke komplikatsioone. Mul on senini puudunud igasugune ettekujutus esinduse vahendusel sõiduki soetamise kohta, aga nüüd olen ühe uue kogemuse võrra rikkam. Seni on autod kas ise piiri tagant toodud või siis käest-kätte ostetud. Nüüd olen saanud uue suure positiivse kogemuse osaliseks. Alates sellest, et millisel õigel hetkel, millisel moel müügimees lähenes, vestlust arendas, kuulas, selgitas jms. Ma olen küllaltki kriitikameelne ja tavaliselt on kõik kaubanduses toimunud lähenemised olnud pigem häirivad kui aitavad. Teil minulegi arusaamatul põhjusel oli see teisiti. Samuti Teie töötaja hoolivus, et klient saaks korras sõiduki. See hoolivus ei tundunud võlts ja hõlmas endas usaldusväärsust. Loodetavasti on minusuguseid kliente vähem, kes sedavõrd palju väärtuslikku tööaega kulutavad oma küsimustega, ettepanekutega ja soovidega. Juhina tean isegi kui väärtuslik tänasel päeval on tööaeg, aga samas kliendina, kes teeb enda jaoks sedavõrd suure väljaminekuga ostu ei taha ka sattuda olukorda, kus juba esimestel päevadel peaks tehtut kahetsema. Kokkuvõtlikult tahtsin tänada Teid kõiki, et olete sellise teeninduse enda firmas suutnud ülesse ehitada ja selle visiitkaardiks oli Gerth Hallop.
- Kas soovitaksite meid?
- Jah
- Kas Te ostsite auto meie käest?
- Jah
Aitäh väga hea ja kiire ja inimliku teeninduse eest!
M.V.- Külastuse põhjus
- Remont, Hooldus
Aitäh väga hea ja kiire ja inimliku teeninduse eest!
- Kas soovitaksite meid?
- Jah
- Kas Te ostsite auto meie käest?
- Jah
Kiidan teenindajaid!
A.T.- Külastuse põhjus
- Hooldus
- Mind abistas:
- Karin Olvi
Käisin broneeritud rehvivahetuses. Tööde vastuvõtul oli järjekorras kaks inimest, auto probleemidega. Olin valmis ootama, kui Karin kõrvalt küsis, kas midagi tõsist või rehvivahetus? Täpselt õigel ajal sain auto tagasi ja pääsesin praamile kihutamisest, kuhu tööülesanded ootamatult viisid. Veel kord, suured tänud abivalmiduse eest! Parimatega, A. T.
- Kas soovitaksite meid?
- Jah
- Kas Te ostsite auto meie käest?
- Jah