Arvustused Eurostauto Tallinna Nissani ja Mazda esindus

Töötajate hinnangud külastajate arvustuste põhjal
Nimi, perekonnanimi | Hinnang | Telefon | Epost | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Automüük | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Otto Senno | (10/10) | +3726710900 | otto.senno@eurostauto.ee | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Teenindus | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Rigo Auväärt | (10/10) | +3726710900 | garantii@eurostauto.ee | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Teet Uudeküll | (10/10) | +3726710900 | teet.uudekull@eurostauto.ee | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kajar Valle | (10/10) | +3726710908 | keretood@eurostauto.ee | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Karin Olvi | (10/10) | +3726710915 | keretood@eurostauto.ee |
Klientide poolt avaldatud edasimüüjate arvustused
Suur tänu abi eest ja väga kiirete vastuste eest
K.K.- Külastuse põhjus
- Uue auto ostmine
Istusime abikaasaga eile õhtul maha, et teha otsus, kuid avastasime, et hetkel ei käi jõud majanduslikult selle auto hinnast üle. kuid huvi antud mudeli suhtes on endiselt väga suur, mis tähendab, et esimesel võimalusel võtan jälle ühendust. Siis on mul loomilikult vähem küsimusi :). Suur tänu abi eest ja väga kiirete vastuste eest - paremat teenindust ei oska tahta! Tean nüüd, kuhu soovitada tuttavatel pöörduda, kui neil peaks huvi Nissani ostuks olema. (Kiidusõnad müügikonsultant Mait Kompus'e aadressil)
- Kas soovitaksite meid?
- Jah
- Kas Te ostsite auto meie käest?
- Jah
Tänud!
Klient- Külastuse põhjus
- Uue auto ostmine, Hooldus
Tere hommikust. Minu mõte allolevat kirja kirjutada on juba mõttes olnud viimane nädal ja vaatamata asjaolule, et ma ei ole veel täna Teie esindusest kasutatud autode salongist soetatut autot ära otsinud ei kujuta ma ette mingeid võimalikke komplikatsioone. Mul on senini puudunud igasugune ettekujutus esinduse vahendusel sõiduki soetamise kohta, aga nüüd olen ühe uue kogemuse võrra rikkam. Seni on autod kas ise piiri tagant toodud või siis käest-kätte ostetud. Nüüd olen saanud uue suure positiivse kogemuse osaliseks. Alates sellest, et millisel õigel hetkel, millisel moel müügimees lähenes, vestlust arendas, kuulas, selgitas jms. Ma olen küllaltki kriitikameelne ja tavaliselt on kõik kaubanduses toimunud lähenemised olnud pigem häirivad kui aitavad. Teil minulegi arusaamatul põhjusel oli see teisiti. Samuti Teie töötaja hoolivus, et klient saaks korras sõiduki. See hoolivus ei tundunud võlts ja hõlmas endas usaldusväärsust. Loodetavasti on minusuguseid kliente vähem, kes sedavõrd palju väärtuslikku tööaega kulutavad oma küsimustega, ettepanekutega ja soovidega. Juhina tean isegi kui väärtuslik tänasel päeval on tööaeg, aga samas kliendina, kes teeb enda jaoks sedavõrd suure väljaminekuga ostu ei taha ka sattuda olukorda, kus juba esimestel päevadel peaks tehtut kahetsema. Kokkuvõtlikult tahtsin tänada Teid kõiki, et olete sellise teeninduse enda firmas suutnud ülesse ehitada ja selle visiitkaardiks oli Gerth Hallop.
- Kas soovitaksite meid?
- Jah
- Kas Te ostsite auto meie käest?
- Jah
Aitäh väga hea ja kiire ja inimliku teeninduse eest!
M.V.- Külastuse põhjus
- Remont, Hooldus
Aitäh väga hea ja kiire ja inimliku teeninduse eest!
- Kas soovitaksite meid?
- Jah
- Kas Te ostsite auto meie käest?
- Jah
Kiidan teenindajaid!
A.T.- Külastuse põhjus
- Hooldus
- Mind abistas:
- Karin Olvi
Käisin broneeritud rehvivahetuses. Tööde vastuvõtul oli järjekorras kaks inimest, auto probleemidega. Olin valmis ootama, kui Karin kõrvalt küsis, kas midagi tõsist või rehvivahetus? Täpselt õigel ajal sain auto tagasi ja pääsesin praamile kihutamisest, kuhu tööülesanded ootamatult viisid. Veel kord, suured tänud abivalmiduse eest! Parimatega, A. T.
- Kas soovitaksite meid?
- Jah
- Kas Te ostsite auto meie käest?
- Jah
Lugupeetud Eurostauto töötajad!
T.L.- Külastuse põhjus
- Uue auto ostmine
- Mind abistas:
- Otto Senno
Lugupeetud Eurostauto töötajad! Sooviksin avaldada tänu teie kolleegile Otto Sennole professionaalse ja meeldejääva Nissani auto müügitegevuse eest. Ma olen küll kindel, et asjatundlikkus ja sõbralik käitumine kuulub tema ametinõuete loomuliku osa hulka, kuid seda kliendi suhtes meeldivalt saavutada ei ole minu uue auto väljavalimise värskete kogemuste alusel (nt teises Nissani või Wolkswageni, Škoda, Fordi teenindustes) olnud sugugi lihtne. Eurostauto oli meeldejäävalt parim kõiges. Tänuga, T. N.
- Kas soovitaksite meid?
- Jah
- Kas Te ostsite auto meie käest?
- Jah