Tagasi

Arvustused Eurostauto Tallinna Nissani ja Mazda esindus

Keskmine hinnang

Klienditeenindus
(10/10)
Ostuprotsess
(10/10)
Autoremondi teenuse kvaliteet
(10/10)
Järelteeninduse kvaliteet
(10/10)
19 klienti soovitab meid!

Kirjuta arvustus



Töötajate hinnangud külastajate arvustuste põhjal

Nimi, perekonnanimi Hinnang Telefon Epost
Automüük
Meelis Õitspuu (10/10) +3726710916 meelis@eurostauto.ee
Otto Senno (10/10) +3726710919 otto.senno@eurostauto.ee
Teenindus
Karin Olvi (10/10) +3726710915 keretood@eurostauto.ee
Teet Uudeküll (10/10) +3726710900 teet.uudekull@eurostauto.ee
Mats Meiusi (10/10) +3726710912 klienditeenindus@eurostauto.ee
Renee Rebase (10/10) +3726710910 nissan.teenindus@eurostauto.ee
Kajar Valle (10/10) +3726710908 keretood@eurostauto.ee

Kirjuta arvustus



Klientide poolt avaldatud edasimüüjate arvustused

Tere
M.T.
Külastuse põhjus
Remont, Hooldus
Mind abistas:
Kajar Valle
Klienditeenindus
(10/10)
Autoremondi teenuse kvaliteet
(10/10)
Järelteeninduse kvaliteet
(10/10)

Tere. Tänan saadetud SMS-i eest. Teeninduse kvaliteet oli heal tasemel nagu alati, eriti väärib kiitmist meister Kajari positiivne suhtumine ja erinevate lahenduste pakkumine


Kas soovitaksite meid?
Jah
Kas Te ostsite auto meie käest?
Jah
Tänan ja edu!
K.T.
Külastuse põhjus
Remont, Hooldus
Mind abistas:
Mats Meiusi, Renee Rebase
Klienditeenindus
(10/10)
Autoremondi teenuse kvaliteet
(10/10)

Käisin täna oma autoga Eurostauto teeninduses ja see oli väga meeldiv kogemus alates aja broneerimisest kuni lõpuni välja. Pean selle tagasiside andmist vajalikuks, sest minu senised kogemused erinevate autoteenindustega on olnud võrdlemisi häirivad. Minuga tegelesid Mats Meiusi ja Renee Rebase.  Tänan ja edu!


Kas soovitaksite meid?
Jah
Kas Te ostsite auto meie käest?
Jah
Positiivne
K.L.
Külastuse põhjus
Remont, Hooldus
Mind abistas:
Renee Rebase
Klienditeenindus
(10/10)
Autoremondi teenuse kvaliteet
(10/10)
Järelteeninduse kvaliteet
(10/10)

Sattusin olude sunnil täesti juhuslikult täna enda kasutuses oleva Nissaniga Eurostauto teenindusse. Täiesti siiralt tahan edastada, et pole pikka aega nii meeldivat ja asjatundlikku kohtlemist kohanud. Sain kiirelt oma muredele lahenduse ja Eesti kohta pretsedenditult pisiasjadeni läbimõeldud kohtlemise osaliseks. Minuga suhtleja on ära teeninund vähemalt positiivse äramärkimise, kui mitte enamat.  Edu!


Kas soovitaksite meid?
Jah
Kas Te ostsite auto meie käest?
Jah
Tänusõnad
A.P.
Külastuse põhjus
Remont, Hooldus
Mind abistas:
Karin Olvi, Kajar Valle
Klienditeenindus
(10/10)
Autoremondi teenuse kvaliteet
(10/10)
Järelteeninduse kvaliteet
(10/10)

Soovin edastada tänusõnad seoses viimase väga positiivse kogemusega Eurostauto Tallinna teeninduses. Oli väga meeldiv kohtuda Teie kahe töötajaga, Karin Olvi ja Kajar Vallega, kes aitasid Mazda6 kindlustusjuhtumi käsitlemisel ja remonditööde organiseerimisel ja teostamisel. Pean ütlema, et pole juba mõnda aega kohanud nii professionaalset ja abivalmis klienditeenindust:
 * kogu kindlustusjuhtumi käsitlemise võtsid nad enda peale nii, et ma ei pidanud eraldi kindlustusfirmaga suhtlema;
 * kõik lisaremondi tööde hinnapakkumised tehti kiirelt ja detailselt;
 * lisatöödeks leiti sobivad ajad nii, et ma ei pidanud autot mitu korda teenindusse tooma (sõltumata sellest, et osa tehtavate tööde vajadus selgus alles hiljem);
 * eriti tähelepanuväärne oli see, et auto üleandmisel ei pidanud Karin ja Kajar paljuks natuke kauem tööl olemist (liiklusummikute tõttu õnnestus minul teenindusse jõuda kahjuks alles teeninduse sulgemise ajaks). Loodetavasti saavad Karin ja Kajar nende poolt osutatud väga meeldiva klienditeeninduse eest ka Eurostauto-poolse tunnustuse osaliseks. Edu soovides!


Kas soovitaksite meid?
Jah
Kas Te ostsite auto meie käest?
Jah
Suur tänu abi eest ja väga kiirete vastuste eest
K.K.
Külastuse põhjus
Uue auto ostmine
Klienditeenindus
(10/10)
Ostuprotsess
(10/10)

Istusime abikaasaga eile õhtul maha, et teha otsus, kuid avastasime, et hetkel ei käi jõud majanduslikult selle auto hinnast üle. kuid huvi antud mudeli suhtes on endiselt väga suur, mis tähendab, et esimesel võimalusel võtan jälle ühendust. Siis on mul loomilikult vähem küsimusi :). Suur tänu abi eest ja väga kiirete vastuste eest - paremat teenindust ei oska tahta! Tean nüüd, kuhu soovitada tuttavatel pöörduda, kui neil peaks huvi Nissani ostuks olema. (Kiidusõnad müügikonsultant Mait Kompus'e aadressil)


Kas soovitaksite meid?
Jah
Kas Te ostsite auto meie käest?
Jah

Kirjuta arvustus