Tagasi

Arvustused Eurostauto Tallinna Nissani esindus

Arvustused Eurostauto Tallinna Nissani esindus
Eurostauto - Nissan, Mazda, Jeep, BMW, Chrysler, Dodge, Fiat

Keskmine hinnang

Klienditeenindus
(10/10)
Ostuprotsess
(10/10)
Autoremondi teenuse kvaliteet
(10/10)
Järelteeninduse kvaliteet
(10/10)
25 klienti soovitab meid!

Kirjuta arvustus



Töötajate hinnangud külastajate arvustuste põhjal

Nimi, perekonnanimi Hinnang Telefon Epost
Automüük
Otto Senno (10/10) +3726710900 otto.senno@eurostauto.ee
Teenindus
Rigo Auväärt (10/10) +3726710900 garantii@eurostauto.ee
Teet Uudeküll (10/10) +3726710900 teet.uudekull@eurostauto.ee
Kajar Valle (10/10) +3726710908 keretood@eurostauto.ee
Karin Olvi (10/10) +3726710915 keretood@eurostauto.ee

Kirjuta arvustus



Klientide poolt avaldatud edasimüüjate arvustused

Soovin avaldada kiitust
M.L.
Külastuse põhjus
Remont, Hooldus
Klienditeenindus
(10/10)
Autoremondi teenuse kvaliteet
(10/10)
Järelteeninduse kvaliteet
(10/10)

Tere! Soovin avaldada kiitust ja tänu Matsile professionaalse, sõbraliku ja põhjaliku töö eest!


Kas soovitaksite meid?
Jah
Kas Te ostsite auto meie käest?
Jah
Tere
M.T.
Külastuse põhjus
Remont, Hooldus
Mind abistas:
Kajar Valle
Klienditeenindus
(10/10)
Autoremondi teenuse kvaliteet
(10/10)
Järelteeninduse kvaliteet
(10/10)

Tere. Tänan saadetud SMS-i eest. Teeninduse kvaliteet oli heal tasemel nagu alati, eriti väärib kiitmist meister Kajari positiivne suhtumine ja erinevate lahenduste pakkumine


Kas soovitaksite meid?
Jah
Kas Te ostsite auto meie käest?
Jah
Tänan ja edu!
K.T.
Külastuse põhjus
Remont, Hooldus
Klienditeenindus
(10/10)
Autoremondi teenuse kvaliteet
(10/10)

Käisin täna oma autoga Eurostauto teeninduses ja see oli väga meeldiv kogemus alates aja broneerimisest kuni lõpuni välja. Pean selle tagasiside andmist vajalikuks, sest minu senised kogemused erinevate autoteenindustega on olnud võrdlemisi häirivad. Minuga tegelesid Mats Meiusi ja Renee Rebase.  Tänan ja edu!


Kas soovitaksite meid?
Jah
Kas Te ostsite auto meie käest?
Jah
Positiivne
K.L.
Külastuse põhjus
Remont, Hooldus
Klienditeenindus
(10/10)
Autoremondi teenuse kvaliteet
(10/10)
Järelteeninduse kvaliteet
(10/10)

Sattusin olude sunnil täesti juhuslikult täna enda kasutuses oleva Nissaniga Eurostauto teenindusse. Täiesti siiralt tahan edastada, et pole pikka aega nii meeldivat ja asjatundlikku kohtlemist kohanud. Sain kiirelt oma muredele lahenduse ja Eesti kohta pretsedenditult pisiasjadeni läbimõeldud kohtlemise osaliseks. Minuga suhtleja on ära teeninund vähemalt positiivse äramärkimise, kui mitte enamat.  Edu!


Kas soovitaksite meid?
Jah
Kas Te ostsite auto meie käest?
Jah
Tänusõnad
A.P.
Külastuse põhjus
Remont, Hooldus
Mind abistas:
Kajar Valle, Karin Olvi
Klienditeenindus
(10/10)
Autoremondi teenuse kvaliteet
(10/10)
Järelteeninduse kvaliteet
(10/10)

Soovin edastada tänusõnad seoses viimase väga positiivse kogemusega Eurostauto Tallinna teeninduses. Oli väga meeldiv kohtuda Teie kahe töötajaga, Karin Olvi ja Kajar Vallega, kes aitasid Mazda6 kindlustusjuhtumi käsitlemisel ja remonditööde organiseerimisel ja teostamisel. Pean ütlema, et pole juba mõnda aega kohanud nii professionaalset ja abivalmis klienditeenindust:
 * kogu kindlustusjuhtumi käsitlemise võtsid nad enda peale nii, et ma ei pidanud eraldi kindlustusfirmaga suhtlema;
 * kõik lisaremondi tööde hinnapakkumised tehti kiirelt ja detailselt;
 * lisatöödeks leiti sobivad ajad nii, et ma ei pidanud autot mitu korda teenindusse tooma (sõltumata sellest, et osa tehtavate tööde vajadus selgus alles hiljem);
 * eriti tähelepanuväärne oli see, et auto üleandmisel ei pidanud Karin ja Kajar paljuks natuke kauem tööl olemist (liiklusummikute tõttu õnnestus minul teenindusse jõuda kahjuks alles teeninduse sulgemise ajaks). Loodetavasti saavad Karin ja Kajar nende poolt osutatud väga meeldiva klienditeeninduse eest ka Eurostauto-poolse tunnustuse osaliseks. Edu soovides!


Kas soovitaksite meid?
Jah
Kas Te ostsite auto meie käest?
Jah

Kirjuta arvustus