Tagasi

Arvustused Eurostauto Tallinna Nissani esindus, Mazda ja BMW ametlik teenindus

Arvustused Eurostauto Tallinna Nissani esindus, Mazda ja BMW ametlik teenindus
Eurostauto - ametlik BMW, Mazda ja Fiati teenindus, Jeep ja Nissani esindus.

Keskmine hinnang

Klienditeenindus
(10/10)
Ostuprotsess
(10/10)
Autoremondi teenuse kvaliteet
(10/10)
Järelteeninduse kvaliteet
(10/10)
27 klienti soovitab meid!

Kirjuta arvustus



Töötajate hinnangud külastajate arvustuste põhjal

Nimi, perekonnanimi Hinnang Telefon Epost
Automüük
Otto Senno (10/10) +3726710900 otto.senno@eurostauto.ee
Teenindus
Teet Uudeküll (10/10) +3726710900 teet.uudekull@eurostauto.ee
Kajar Valle (10/10) +3726710908 keretood@eurostauto.ee
Karin Olvi (10/10) +3726710915 keretood@eurostauto.ee

Kirjuta arvustus



Klientide poolt avaldatud edasimüüjate arvustused

Tänukiri
A.N.
Külastuse põhjus
Uue auto ostmine
Klienditeenindus
(10/10)
Ostuprotsess
(10/10)

Tere. Saadan Teile oma tagasiside / tänukiri. Olen valinud ja ostnud teie firmast uue Nissan Qashqai ja olen fantastiliselt rahul oma uue autoga ja selle suhtumisega ning teenindusega mis sain teie firmast. Kui ma astusin teie firma salongi 22.10., minu uue auto ostu soov oli umbes 70% ja Nissan Qashqai valikuks oli 50% (mul olid ka teiste autopoodide pakkumised). Peale kohtumist teie Nissani müügikonsultandiga,  Erko Lehtsega, ma radikaalselt muutsin oma meelt. Proovisõit uue Nissan Qashqaiga ja hinnapakkumine olid vastavuses minu soovidega ja ootustega. Kõige tähtsam oli suurepärane, professionaalne, väga sümpaatne, sõbralik ja meeldiv suhtlemine, mida pakkus mulle teie müügikonsultant Erko. Selle tulemusena olen ma nüüd  õnnelik uue Nissan Qashqai omanik. Tahan tänada kogu Eurostauto suurepärast kollektiivi koostöö eest ja eriti Erko Lehtset. Südamest suured tänud, edukat äri ja palju kliente Teile soovides!


Kas soovitaksite meid?
Jah
Kas Te ostsite auto meie käest?
Jah
Tänud Eurostauto
A.T.
Külastuse põhjus
Remont, Hooldus
Mind abistas:
Karin Olvi
Klienditeenindus
(10/10)
Autoremondi teenuse kvaliteet
(10/10)

Tere. Minu viimase teeninduse tase oli väga hea, kiire ja täpne. Teenindajaks Karin Olvi. Tänud temale ja Eurostautole.


Kas soovitaksite meid?
Jah
Kas Te ostsite auto meie käest?
Jah
Soovin avaldada kiitust
M.L.
Külastuse põhjus
Remont, Hooldus
Klienditeenindus
(10/10)
Autoremondi teenuse kvaliteet
(10/10)
Järelteeninduse kvaliteet
(10/10)

Tere! Soovin avaldada kiitust ja tänu Matsile professionaalse, sõbraliku ja põhjaliku töö eest!


Kas soovitaksite meid?
Jah
Kas Te ostsite auto meie käest?
Jah
Tere
M.T.
Külastuse põhjus
Remont, Hooldus
Mind abistas:
Kajar Valle
Klienditeenindus
(10/10)
Autoremondi teenuse kvaliteet
(10/10)
Järelteeninduse kvaliteet
(10/10)

Tere. Tänan saadetud SMS-i eest. Teeninduse kvaliteet oli heal tasemel nagu alati, eriti väärib kiitmist meister Kajari positiivne suhtumine ja erinevate lahenduste pakkumine


Kas soovitaksite meid?
Jah
Kas Te ostsite auto meie käest?
Jah
Tänan ja edu!
K.T.
Külastuse põhjus
Remont, Hooldus
Klienditeenindus
(10/10)
Autoremondi teenuse kvaliteet
(10/10)

Käisin täna oma autoga Eurostauto teeninduses ja see oli väga meeldiv kogemus alates aja broneerimisest kuni lõpuni välja. Pean selle tagasiside andmist vajalikuks, sest minu senised kogemused erinevate autoteenindustega on olnud võrdlemisi häirivad. Minuga tegelesid Mats Meiusi ja Renee Rebase.  Tänan ja edu!


Kas soovitaksite meid?
Jah
Kas Te ostsite auto meie käest?
Jah

Kirjuta arvustus